Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حمید بامری، امام جمعه زهکلوت در خطبه‌های امروز نماز جمعه زهکلوت، با اشاره به آغاز مجلس یازدهم شورای اسلامی، گفت: با وجود فراز و نشیب‌های فراوان در طول تاریخ انقلاب اسلامی، همراهی مردم یکی از برگ‌های برنده نظام اسلامی است و اعتماد به مردم و هدایت‌های الهی امام راحل و مقام معظم رهبری از ارکان جمهوری اسلامی می‌باشند که مانند قبله نما، حرکت نظام را معین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این مطلب که انتخابات در این نظام الهی، جلوه‌ای واقعی از دخالت مردم در سرنوشت کشور است، افزود: نماینده تراز انقلاب اسلامی، نماینده‌ای با ویژگی‌هایی همچون تلاش در عرصه‌های دینی، اخلاقی، جهادی و انقلابی، تعامل با مردم بوده و از سلامت فکری و عقیدتی، سلامت اقتصادی، سیاسی برخوردار بوده و شئون و وظایف نمایندگی، نطق‌ها و موضع گیری‌ها را مورد ملاحظه قرار دهد.

حجت الاسلام بامری همچنین گفت: امید است نمایندگان مجلس یازدهم با الگو و سر لوحه قرار دادن این معیارها، ملاک‌ها و ویژگی‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی، گام‌های مهم و اساسی در مجلس یازدهم بردارند.

آمریکا نقاب از چهره برداشت 

او با اشاره به حوادث اخیر در آمریکا، بیان کرد: امروز آنچه که در آمریکا با قتل یک سیاه پوست مشاهده می‌شود، چیز عجیبی نیست و فقط ماهیت اصلی و بدون نقاب آمریکا را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام بامری همچنین عنوان کرد: سال‌ها است که چهره وحشی دولتمردان آمریکایی را در بیرون از آمریکا دیده بودیم، اما اکنون نشانه‌ها و اخبار حاکی از این است که دولتمردان آمریکا برای مردم و شهر‌ندان خود نیز ارزشی قائل نیستند و عملکرد بسیار بد و ناشیانه دولت ترامپ در مواجه با کرونا که تاکنون مرگ بیش از ۱۰۰ هزار نفر را رقم زده است، گواهی بر این مدعا  است. 

او با اشاره به سخن حکیمانه و جاودانه مقام معظم رهبری در دوازدهم آبان ۹۷ که فرمودند؛ آمریکا رو به افول است، بیان کرد: وضعیت امروز آمریکا که دچار آن شده است، عامل بلند مدت دارد. این‌ها در طول تاریخ وضعیتی را به وجود آوردند که نتیجه آن اکنون قابل مشاهده  است و به این سادگی علاج پذیر نیست.

 امام جمعه زهکلوت گفت: این سنت الهی است که آمریکا محکوم و ساقط شده و از صحنه قدرت جهانی محو شود و  فرقی نمی‌کند چه دموکرات‌ها و چه جمهوری خواهان ،نمی‌توانند جلوی تحقق این سنت الهی را بگیرند.

امام جمعه زهکلوت با بیان این مطلب که آمریکا امروز در ۲ مخمصه داخلی و خارجی گرفتار شده است، افزود: از یک سو شکست‌های راهبردی و بزرگ آمریکا در منطقه و در تقابل با ایران بود که آخرین آن عجز و ناتوانی آمریکا در جلوگیری از ۵ نفتکش سوخت از ایران به منطقه حیات خلوت آمریکا یعنی ونزوئلا بود.

او همچنین گفت: مشاهده کردیم وزیر خارجه آمریکا چگونه با ذلت و رسوایی و آرزوی بر باد رفته، گفت: آرزو می‌کردم که این نفت کش‌ها به مقصد نرسد و می‌دانم که این اقدام تکرار می‌شود و این اعتراف به شکست، نشانه ذلت آن‌ها است البته فهرست شکست‌های آمریکا در مقابله با چین، روسیه و ناکامی آن در برابر کره شمالی بر سیاهه فهرست رسوایی آمریکا می‌افزاید.

حجت الاسلام بامری گفت: یک راهبرد دائمی در دفاع نظامی این است که اگر می‌خواهی دشمن جنگ را به کنار یا درون سرزمینت نکشاند، باید جنگ را به محیط اطرافش ببری و این راهبرد در اقتصاد نیز کاربرد دارد، در جنگ اقتصادی باید به شکل اصالتی و نیابتی جنگ را به کنار گوش دشمن و در چند صد کیلومتری او برد و ونزوئلا دروازه‌ای  است که این مسیر را گشوده است.

خطیب جمعه زهکلوت در ادامه افزود: ایران اکنون تبدیل به کشور خط شکن دنیا و تحریم شکن قدرتمند تحریم‌های آمریکایی شده است و کلیه کشور‌های تحریم شده نظاره گر این خط شکنی ایران هستند.

او با بیان این مطلب که ایران انقلابی نشان داده که همچنان می‌تواند رکوردار اولین‌ها باشد، ابراز کرد: اولین انقلاب مردمی و مستقل دنیا، اولین مردم سالاری دینی جهان، اولین حکومت ماندگار و مستقل درطول دهه‌های متمادی بدون اتکا و وابستگی به قدرت ها، اولین کشور شکننده تحریم‌های ۴۰ساله، اولین ساقط کننده پهپاد آمریکایی، اولین زننده پایگاه‌های آمریکایی، ا‌ولین کشور دارنده فناوری هوا فضا در اوج تحربم‌ها و اکنون نیز اولین کشوری است که هیمنه شیطان بزرگ و سیادت ۲۰۰ ساله آمریکا در منطقه کارائیب و آمریکای جنوبی را به چاکش کشیده و می‌کشد.

او همچنین گفت: ایران وارد دورانی از بی اعتبارسازی تهدیدات نظامی آمریکا شده که قبل از آن سابقه نداشته است و دنیا به وضوح می‌بیند که ترامپ بعد از ترور سردار شهید سلیمانی، ایران را تهدید به هدف قرار دادن ۵۲ نقطه کرده بود؛ اما عاجز و ناتوان از رسیدن کشتی‌ها به کنار گوشش هست و این معنای افول و رسوایی برای آمریکا است.

امام جمعه زهکلوت ضمن گرامیداشت یاد و نام امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد، اضافه کرد: پانزدهم خرداد نقطه عطفی در تاریخ معاصر و یادگاری از پیوند معنوی توده‌های عظیم مردم کشور ما و واکنشی از احساس عمیق و مذهبی ملت ایران، نمایشی از به پا خواستن مردمی است که می‌خواهند ظلم و ستم را ریشه کن کنند، هست. 

او بیان کرد: ۱۵ خرداد، تحسینی از تاریخ اسلام و درجه‌ای برای سنجش فداکاری و از خودگذشتگی انسان‌هایی است که به دنبال آرمان الهی حرکت می‌کنند، این روز یادآور قیام خونین مردم جان برکفی است که به نام اسلام و برای اسلام به میدان آمدند تا تحت رهبری بزرگمردی همچون امام راحل، سلطه طاغوتیان را از کشورشان برچینند.

حجت الاسلام حمید بامری گفت: با توجه به سیل گذشته، اما به نظر می‌رسد مشکلات اساسی در بخش جازموریان همچنان وجود دارد. 

او با اشاره به اینکه  این مشکل قبل از سیل بوده و نیاز است، مسئولان هر چه سریع تر پل‌ها یی که شکسته، درست کنند، افزود: با توجه به تردد در  مسیر رودبار به ایرانشهر، هر هفته شاهد تلفات و تصادفاتی هستیم که می طلبد مسئولان با اقدام جهای، هرچه سریع تر مرمت این پل‌ها را در دستور کار خود قرار دهند تا مشکلات مردم رفع شود.

 امام جمعه زهکلوت به مشکل آب روستایی اشاره کرد و گفت، بیشتر روستا‌های بخش جازموریان آب شرب ندارند و اقداماتی هم صورت گرفته؛  اما همچنان مردم این منطقه با مشکل آب روبرو هستند و می طلبد با توجه به گرم شدن هوا اقدامات عملیاتی در این زمینه صورت گیرد. 

 انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه امام خمینی امام جمعه زهکلوت حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طی دو سه روز اخیر و بعد از تغییر و تحولات مدیریتی در استقلال مسئولان این باشگاه به دنبال گرفتن یک امضا از بازیکنان این تیم بودند که آنها را دچار دردسر کرد. همان روزی که تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد فرشید سمیعی سرپرست فعلی این باشگاه در رختکن با بازیکنان و کادرفنی این تیم صحبت کرد که آنها پای یک نامه را بابت دریافت کردن تمام مطالباتشان امضا کنند. 

اعضای تیم استقلال البته با این موضوع مخالفت  و اعلام کردند در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات تنها نیمی از مطالبات این فصل را دریافت کرده اند و راضی به امضای این نامه نخواهند شد.

این درحالیست که با وجود اعلام تمامی مسئولان مبنی بر حل مشکل استقلال و پرسپولیس برای حضور در آسیا نامه تسویه حساب با بازیکنان و کادرفنی فعلی تیم ها مهم است و مسئولان استقلال به همین دلیل به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات بودند. ظاهرا قرار است مسئولان باشگاه استقلال بابت مطالبات بازیکنان به آنها چک بدهند تا آنها را راضی به امضای نامه کنند.

باید دید آیا استقلالی ها امروز این مشکل را حل می کنند چون امروز آخرین مهلت جمع آوری مدارک و ثبت آن در سامانه مربوطه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • مسئولان، پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است