Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:07:58 GMT

یادگاری جادوگر از قرنطینه؛ دستی که سوخت! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۹۰۴

علی کریمی ستاره سابق تیم ملی در دوره قرنطینه دچار حادثه‌ای عجیب شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دوستانه روز گذشته‌ای که علی کریمی هم در آن حضور داشت، علاوه بر صحبت های تند او درباره فدراسیون و قرارداد مارک ویلموتس و همچنین تکنیک همیشگی این پیشکسوت، یک مسئله دیگر هم خودنمایی می‌کرد و آن هم دست او بود که به خاطر تاول های پرتعداد و رنگ عجیب مورد توجه قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جادوگر که با سوال‌های پرتعداد حاضران مواجه شده بود، تک تک به آن ها این ماجرا را توضیح می‌داد. به نظر می‌رسد در روز تولد پسر علی کریمی، او در یک میهمانی کوچک قرنطینه‌ای، قصد داشت تا ناهار را برای خانواده تهیه کند و زمانی که در حال آماده کردن ذغال و منقل برای کباب بود، یک اشتباه محاسباتی باعث شد تا آتش شعله ور شده و بخشی از دست کریمی را در خود بگیرد.

 

 

 


 

علی کریمی که این ماجرا را با شیرینی خاصی برای تمام هم‌تیمی‌های خود تعریف می‌کرد، باعث شد تا بگو و بخند چند دقیقه ای در حاشیه بازی به وجود بیاید. جواد کاظمیان که رابطه بسیار خوبی با کریمی دارد، به شوخی از وی پرسید: «هاوش و هیرسا کجا بودند و کمک نکردند که خاموش شوی؟» کریمی هم پاسخ داد: «هیچ کس نبود و فقط خود به داد خودم رسیدم!»

 

این اتفاق باعث شد تا چند تاول بزرگ روی دست کریمی پدید بیاید و حتی چند روز دست او در بانداژ بود و تصاویری هم از این وضعیتش ثبت شد که قرار بود روی جلد یکی از روزنامه ها برود اما این اتفاق رخ نداد که البته حالا تصاویر امیرحسین خیرخواه، جزییات این آتش سوزی کوچک را به نمایش می‌گذارد.

 

 

 

 

 

 

عادل فردوسی‌پور هم که در تیم مقابل کریمی بود، با آب و تاب خاصی به موضوع پرداخت و برای دقایقی با علی کریمی صحبت کرد تا بازی فوتبال در جمع خصوصی با این یادگاری کریمی از دوره قرنطینه، همبازیانش را به حال و هوای نوروز و در خانه ماندن ببرد.

علی کریمی سپیدرود رشت دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کریمی سپیدرود رشت دسته یک علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار شهرستان خانمیرزا در این مراسم گفت: سه راهی گوشکی نقطه اتصال سه شهرستان لردگان، فلارد و خانمیرزا است و مسیر حمل کالا و مسافر از فلات مرکزی ایران به جنوب و غرب کشور است و از این رو بسیار حائز اهمیت است.
خالدی افزود: با احداث پست قرنطینه دامپزشکی سعی می‌شود بر روند جابجایی دام و فراورده‌های خام دامی نظارت بیشتری صورت بگیرد.
مدیرکل دامپزشکی استان نیز در این مراسم گفت: پست قرنطینه دامپزشکی گوشکی با بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • عکس یادگاری در اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی
  • تاکید کریمی‌قدوسی بر ادعایش: برای سوخت کلاهک هسته‌ای، جمهوری اسلامی «نصف روز» زمان لازم دارد!
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • کریمی قدوسی: برای تولید سوخت کلاهک هسته‌ای، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا