Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@10:30:18 GMT

◄ کاهش ۳۵درصدی تردد در جاده های خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۲۹۱۲

◄ کاهش ۳۵درصدی تردد در جاده های خراسان شمالی

تین نیوز

بجنورد، سیده سحر حسینی| مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان شمالی جعفر شهامت بیان کرد: از 13 تا 15 خردادماه جاری، ورود 71 هزار و 359 دستگاه خودرو به استان و خروج 64 هزار 993 دستگاه خودرو از استان به ثبت رسیده است.

به گزارش تین نیوز، وی افزود: در مدت مشابه پارسال، تردد ورودی به استان، 110 هزار و 502 دستگاه و تردد خروجی از استان، 100 هزار و 893 دستگاه گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: اکنون ترافیک در محورهای مختلف استان روان و بدون مشکل خاص برقرار است. 

شهامت اظهار داشت: در روز گذشته، پانزدهم خرداد ماه جاری، ورود 20 هزار و 441 دستگاه خودرو به استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت، خروج 19 هزار و 581 دستگاه خودرو از استان گزارش شده است افزود: روز گذشته، تردد در محورهای استان،  نسبت به روز 14 خردادماه جاری، 16  درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه پارسال 38 درصد کاهش دارد. 

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تردد در جاده های خراسان شمالی مربوط به مسافران از خراسان رضوی با 40  درصد، استان گلستان و تهران با هفت درصد  و مازندران با چهاردرصد گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 36 درصد از تردد ها هم مربوط به خودروها با پلاک های خراسان شمالی بوده است.

وی درباره ترافیک در محورهای استان در چهاردهم خردادماه جاری اظهار داشت: در این مدت، ورود 26 هزار و 195 دستگاه خودرو و خروج 22 هزار و 450 دستگاه خودرو در استان گزارش شده است و در این مدت، تردد در جاده های استان نسبت به مدت مشابه پارسال، 42 درصد کاهش دارد. 

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان شمالی تصریح کرد: در روز 13 خردادماه هم میزان تردد ورودی به استان 25 هزار و 296 دستگاه خودرو و تردد خروجی از استان 22 هزار و 700 دستگاه خودرو بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تردد خراسان شمالی جاده ای ترافیک جاده ها جاده ای خراسان شمالی گزارش شده دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ حجت امانی به خبرگزاری صدا و سیما گفت‌: این میزان صادرات از نظر ارزش دلاری ۹ درصد و از لحاظ تناژ کالا نیز ۱۵ درصد  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی افزود: عمده محصولات صادرشده از طریق گمرک شامل محصولات پتروشیمی (کود اوره و آمونیاک)، محصولات فولادی، مصنوعات پلاستیکی، رب گوجه فرنگی، الکترود و سایر محصولات بوده که به کشور‌های ترکمنستان، آلمان، عراق  و سایر کشور‌ها صادر شد.
کاهش ۶۳ درصدی واردات به استان
سرپرست گمرک استان در ادامه با اشاره به کاهش واردات کالا در فرودین ماه نیز افزود: در این مدت   بیش از ۳۰۰ تن کالا به ارزش ۶۹۵ میلیون دلار از طریق گمرک وارد استان شد که با کاهش ۶۳ درصدی حجم کالای وارداتی و همچنین کاهش ۷۶ درصدی ارزش دلاری کالا‌ها  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل مواجه بوده است.
عمده محصولات وارداتی الیاف شیشه بود که از کشور‌هایی شامل چین، و برزیل به کشور وارد شده است.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین