Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قتل جورج فلوید، شهروند سیاه پوست به دست پلیس آمریکا، موجی از اعتراض‌ها و محکومیت‌ها را در این کشور رقم زده است. تاریخ انتشار: 20:30 - 16 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۹۲۴ خبرگزاری میزان – قتل جورج فلوید، شهروند سیاه پوست که قربانی رفتار خشونت آمیز و وحشیانه پلیس آمریکا شد بار دیگر شعله‌های اعتراض به نژادپرستی را که سال هاست در جامعه آمریکا ریشه دوانده، برافروخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رفتار خشن افسر پلیس آمریکایی با جورج فلوید که از لنز دوربین‌ها و چشم مردم مخفی نماند، جرقه‌ی کوچکی بود تا شعله‌های خشم سیاهان و رنگین پوستان را به تصویر بکشد.    
اعتراض‌ها به قتل جورج فلوید در ابتدا مسالمت آمیز برگزار شد، اما مداخله پلیس آمریکا و دستور دونالد ترامپ مبنی بر تیراندازی به سمت معترضان باعث شد تا اعتراض‌های مسالمت آمیز به خشونت کشیده شوند.     بیشتر بخوانید:  پرواز بالگرد‌های نظامی در آسمان واشنگتن، شمار کشته شدگان افزایش یافت این اعتراض‌ها تنها به داخل آمریکا محدود نشد و مردم دیگر کشور‌های جهان به نشان اعتراض با حضور در خیابان‌ها این نوع از رفتار‌ها را در جامعه آمریکا محکوم کردند.    
بسیاری از هنرمندان در سراسر جهان با خلق آثار متعددی سعی کردند گوشه‌ای از ظلمی که بر سیاهان در جامعه آمریکا می‎رود، به تصویر بکشند.  
همچنین معترضان با نوشتن جمله‌ها و عبارت‌هایی سعی کردند به نوعی با جامعه سیاهان و افرادی که هر روز در آمریکا قربانی تفکرات نژادپرستانه می‎شوند، ابراز همدردی کنند.   معترضان بر روی دیوار کلیسای «سنت پاتریک» با نوشتن جملاتی از اعتراضات به قتل جورج فلوید حمایت کردند.     معترضان با نوشتن شعار «زندگی سیاهان اهمیت دارد» و «عدالتی نیست، صلحی نیست» اعتراض خود را به رفتار پلیس آمریکا ابراز داشتند.  
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جورج فلوید آمریکا دونالد ترامپ قتل جورج فلوید پلیس آمریکا اعتراض ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • استقرار اتوبوس‌های زندان در محوطه دانشگاه کلمبیا
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا
  • ببینید | رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو
  • رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو + فیلم