Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه توسعه سازمان ملل در توییتی نوشت: 21.1 میلیون یمنی از گرسنگی مزمن رنج می‌برند و در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند.

وی افزود: ما حمایت شرکای خود در برنامه توسعه سازمان ملل در یمن را برای حفظ راههای معیشتی یمنی‌ها ارج می‌نهیم زیرا دسترسی آنها به غذا و نظارت بهداشتی را تسهیل می‌بخشد.

برپایه این گزارش، مجموع مبتلایان به کورنا در یمن تا چهارشنبه شب گذشته به 419 نفر رسید که از بین آنها 95 نفر جان باخته و 17 نفر بهبود یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یمن شاهد ششمین سال تجاوزگری همه جانبه ائتلاف متجاوز تحت سرکردگی عربستان و امارات است که باعث ویرانی گسترده ساختار زیربنایی یمن، شهادت و زخمی شدن هزاران یمنی، آواره شدن چند میلیون یمنی و شیوع بیماریهای واگیردار و گرسنگی و قحطی در این کشور شده است.

سازمان ملل شمار جان باخته گان و زخمی‌ها در یمن را 70 هزار نفر اعلام کرده است اما گزارش های سازمان‌های حقوق بشری و انسانی برآورد کرده‌اند که به احتمال زیاد جنگ علیه یمن تاکنون باعث جان باختن دستکم یکصدهزار یمنی شده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سازمان ملل ویروس یمن عربستان حقوق جنگ حقوق سازمان ملل شهروند ویروس یمن سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک؛ تجمع‌های مسالمت آمیز دانشجویان آمریکایی در دانشگاه‌های مختلف این کشور به ویژه در هفته‌های اخیر با سرکوب پلیس روبرو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

کریستوفر براون - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دیوید لوری - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دانشجوی دانشگاه کلمبیا 
دانشجوی دانشگاه کلمبیا

در دانشگاه کلمبیای نیویورک پلیس در واکنش به تحصن و تجمع مسالمت آمیز دانشجویان این دانشگاه در مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، در سایه حمایت دولت آمریکا و در محکومیت نسل کشی مردم غزه، ۱۰۸ دانشجو را دستگیر و چادر‌های تجمع کنندگان را جمع کرد.
این اقدام سرکوب گرانه پلیس با واکنس تند استادان این دانشگاه روبرو شد. این تجمع‌ها در دانشگاه‌های دیگر مهم آمریکا از جمله دانشگاه ییل، بوستون، اوهایو، براون، پرینستون، کالیفرنیا و کارولینای شمالی برگزار شده است و برای روز‌های آینده نیز برنامه ریزی خواهد شد.


 

دیگر خبرها

  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند
  • تا کمتر از دو ماه دیگر، غزه تمام مراحل قحطی را پشت سر می‌گذارد
  • هشدار برنامه جهانی غذا درباره بحران گرسنگی در غزه
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی شنبه یا ۵شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا