Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان سپاهان به دنبال جانشینی برای مربی پرتغالی دروازه‌بان‌های این تیم هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با شروع تمرینات گروهی تیم‌ها، بازیکنان و مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران رفته رفته در حال بازگشت به ایران هستند که اعضای خارجی تیم سپاهان نیز از این قائده مستثنی نیستند.

ولادیمیرکومان هافبک مجاری و میگوئل تکسیرا مربی پرتغالی زردپوشان به اردوی این تیم ملحق شده‌اند وکی‌روش استنلی مهاجم برزیلی این تیم نیز تا بامداد فردا به ایران می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین محسن الغسانی در حال برطرف کردن مشکلات خروجش از عمان است تا به جمع شاگردان قلعه‌نویی اضافه شود و جورجیو ولسیانی هم در گرجستان دوران بازتوانی را پشت سر می‌گذارد تا با آمادگی کامل بدنی به تیم سپاهان اضافه شود. تنها خارجی سپاهان که بازگشتی به ایران نخواهد داشت، روی تاوارس مربی دروازه‌بان‌های این تیم است.

با اعلام امیرقلعه‌نویی، مربی پرتغالی دروازه‌بان‌های سپاهان به ایران بر نمی‌گردد و به همین خاطر مسئولان تیم به دنبال یک مربی جدید برای دروازه‌بان‌ها هستند.

به همین خاطر، مسئولان سپاهان با یک مربی پرتغالی دیگر مذاکرات را آغاز کرده و در حال بررسی رزومه او هستند که قرار است ظرف روزهای آینده تکلیف این انتقال مشخص شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان سپاهان لیگ برتر مربی پرتغالی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک چالش بسیار سخت آغاز کرد و با مصدومیت از ناحیه دست، چهار بازی متوالی پرسپولیس را از دست داد و حتی در آستانه غیبت در بازی حساس با سپاهان قرار داشت.

با این حال علیرضا بیرانوند هر طور که بود در ورزشگاه آزادی مقابل مهاجمان زهردار سپاهان ایستاد و دروازه خود را در این مسابقه بسته نگه داشت.

حضور بیرانوند در مسابقه حساس با سپاهان جای شک و تردید بسیار زیادی را به وجود آورده بود اما حالا او در تصاویری که سایت پرسپولیس از تمرینات منتشر می کند نیز حضور دارد تا مشخص شود انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برای بازی‌های باقیمانده لیگ برتر دارد.

پرسپولیس پنج دیدار حساس در لیگ دارد که هر یک می‌تواند در نوع خود یک فینال برای این تیم به منظور کسب جام قهرمانی باشد. پرسپولیس در این بازی‌ها روی درخشش دروازه‌بان شماره یک خود حساب باز می‌کند.

دیگر خبرها

  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی؛ خبری از دستگیری نیست!
  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی در یک ویدئو
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • جلال و مورایس، یک روح در دو بدن
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)