Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-02@12:45:41 GMT

شروع مسابقات ورزشی از اواخر خرداد بدون تماشاگر

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۳۸۴۸

شروع مسابقات ورزشی از اواخر خرداد بدون تماشاگر

به گزارش صدای ایران، کیانوش جهانپور امروز جمعه در گفت و گویی اظهارداشت:‌برای بازگشایی اماکن ورزشی در مناطقی که سفید ارزیابی شوند مشکلی نداریم و محدودیتی اعمال نخواهد شد.
وی اضافه کرد: ‌از ابتدای خردادماه تمرینات لیگ برتر بدون حضور تماشاگر و با حداقل افراد اغاز شده است و در صورتی که اتفاقی رخ ندهد مسابقات نیز از اواخر همین ماه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تصریح کرد:‌ البته همه باید این نکته را در نظر داشته‌ باشند که رشته‌های ورزشی با توجه به میزان تماس افراد با یکدیگر دسته‌بندی شده‌اند و در رشته‌هایی که تنش زیادی دارد و درگیری تن به تن وجود دارد، به طور قطع تصمیم‌گیری متفاوت است.
جهانپور گفت: ‌البته باشگاه‌های بدنسازی با توجه به اینکه در دسته انفرادی قرار دارند و استخرهای رو باز حتی در شرایط زرد با توجه به پروتکل الحاقی منعی برای بازگشایی نخواهند داشت اما در شهرهایی که منطقه قرمز است حتی برای رشته‌های انفرادی که تماس نزدیکی ندارند هم محدودیت داریم.   رشته های ورزشی کم خطر از ابتدای خرداد می توانند فعالیت خود را از سر بگیرند
 به گفته سخنگوی ستادملی مقابله با کرونا،  در رشته‌هایی که تماس متوسط یا کمی دارند مثل آمادگی جسمانی، بدنسازی و پرورش اندام، در صورتی که مکان فیزیکی محل تمرینات مورد تایید مرکز بهداشت منطقه باشد، ‌می‌توانند فعالیت خود را از ابتدای همین ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دهد.
جهانپور یادآورشد: براساس پروتکل الحاقی تمام کارکنان شاغل در اماکن ورزشی و تمامی اعضای تیم‌ها باید قبل از بازگشایی و حضور در این مکان‌ها تست (PCR)انجام دهند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شروع مسابقات کرونا تماشاگر مسابقات ورزشی صدای ایران کیانوش جهانپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!

وزیر ارتباطات از فراهم شدن امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت خبر داد.

وزیر ارتباطات درباره ارتباطات تصویری از طریق شبکه LTE بدون نیاز به اینترنت گفت: ما در سال ۱۴۰۱ در کمیسیون تنظیم مقررات، شرایط، ضوابط و تعرفه‌های VOLTE را تصویب کردیم. اما به دلیل تحریم‌ها، این قابلیت روی گوشی‌های خارجی در بازار کشور فعال نشده بود.

اما گوشی‌هایی که در داخل تولید می‌شوند، به این مجوز‌ها نیاز ندارند و می‌توانند این قابلیت را که روی شبکه فعال شده، به مردم ارایه کنند. تعرفه VOLTE در حد تعرفه صوت است. اما از آنجا که یک پهنای باند اختصاصی از طریق شبکه اپراتور بین دو طرف تخصیص داده می‌شود، کیفیت ارتباط تصویری بالا خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • تاکسی بدون خط
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید