Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در اقتصاد و نیز سهم قابل توجه آن در چرخه زندگی اقوام از جمله مناطق روستایی، به وزیر میراث فرهنگی دستور داد؛ با همکاری کمیته بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا پروتکل‌های بهداشتی لازم برای بازگشت فعالان این صنعت به فعالیت را تهیه و اجرا کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز جمعه در گفت و گو با علی‌اصغر مونسان ضمن دریافت گزارش کمی و کیفی سفرها در تعطیلات اخیر، تأکید کرد: با توجه به بازگشت موفق بسیاری از عرصه‌های اقتصادی به چرخه فعالیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسؤولان و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری نیز باید با همکاری کمیته بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا دستورالعمل‌های بهداشتی لازم را طراحی و به شکلی دقیق و مؤثر اجرا کنند تا هم مردم بتوانند سفرهای خود را در عین سازگاری با کرونا انجام دهند و هم صنعت گردشگری دوباره رونق یافته و واحدهای فعال در این زمینه از رکود کاری خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به اهمیت صنایع دستی به عنوان یک عرصه مهم فعالیت اقتصادی در زندگی مردم به ویژه روستاییان و نیز به عنوان یکی از عناصر پراهمیت هویت فرهنگی که تأثیرگذاری قابل توجهی در چرخه اقتصادی زندگی مردم دارد، اظهار کرد: با توجه به بازار داخلی و سهم صادراتی صنایع دستی، باید با برنامه‌ریزی دقیق، زمینه را برای نقش‌آفرینی مؤثر فعالان این عرصه در کنار صنایع دیگر در تحقق جهش تولید با مشارکت قاطبه مردم فراهم کنیم.

کد خبر 427167

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور وزير ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري علی اصغر مونسان آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با جرایم سازمان‌یافته در حوزه عفاف و حجاب/ دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه کلیات طرح نور فراجا مورد تایید است و از اقدامات قانونی آنان حمایت می‌کنیم، گفت: برای اجرای صحیح طرح، دستورالعملی از سوی دادستانی کل تهیه شده و به زودی به فراجا ابلاغ می‌شود.

 وی گفت: برخی ناهنجاری‌های اجتماعی امروز در حوزه عفاف و حجاب در سطح جامعه، آثار همان قانون غلط کشف حجاب رضاخانی است که دشمن به دنبالش بود.

 دادستان کل کشور با تاکید بر در اولویت بودن جرایم سازمان‌یافته در فضای حقیقی و مجازی در حوزه عفاف و حجاب، گفت: لازم است در اجرای طرح نور؛ نکاتی به مانند تقویت نقاط ایجابی، سطح‌بندی درباره بدحجابی در نظر گرفته شود و تمرکز بر برخورد با جرایم سازمان یافته و درباره شل حجابی توصیه و تأکید ما انجام اقدامات ارشادی با رویکرد متنبه شدن افراد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۰هزار خادم‌یار رضوی در ۱۹حوزه تخصصی فرهنگی و اقتصادی
  • سراب سفره کوه سلسله
  • دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • برخورد با جرایم سازمان‌یافته در حوزه عفاف و حجاب/ دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • برگزاری جلسه کارگروه مشارکت و میراث فرهنگی در شهرستان اشنویه    
  • صنعت مازندران نیم مرده است/حرائم بلای جان سوادکوه
  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!