Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:15:42 GMT

مهاجم سابق استقلال به AFC نامه زد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۴۰۸۳

مهاجم سابق استقلال به AFC نامه زد

مهدی نظری – مهاجم سابق استقلال در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که باشگاه استقلال مطالباتش را با وجود صدور رای نهایی از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پرداخت نمی کند.

به گزارش "ورزش سه"، طلب محمد مهدی نظری بابت سال 92 – 450 میلیون تومان است. بازیکن سابق استقلال از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت نکرده است چرا که بر اساس قوانین بازیکنان داخلی باید شکایت خود را در کمیته تعیین وضعیت مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی نظری در نامه ای که برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است تاکید کرده باشگاه استقلال نسبت به آراء صادره از سوی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ایران بی توجه است و اهمیتی به رای صادره از سوی آنها نمی دهد و او بعد از 7 سال هنوز نتوانسته مطالباتش را دریافت کند.

 

جالب اینکه چندی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هشدار داد در صورت داشتن بدهی از جدول بازی های آسیایی کنار گذاشته می شوند. حتی ممکن است در آینده ای نزدیک محرومیت از حضور در لیگ های داخلی هم تیم های بدهکار را تهدید کند. به زودی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی پرونده تیم هایی که درلیگ قهرمانان آسیا حضور دارند وارد تهران می شوند و همه چیز را مورد بررسی قرار می دهند. فصل گذشته اطلاعات غلطی از سوی فدراسیون فوتبال به  کنفدراسیون فوتبال آسیا داده شد تا جایی که فدراسیون فوتبال ایران به این خاطر جریمه نقدی شد.

 

محمدمهدی نظری نساجی مازندران ای اف سی فیفا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدمهدی نظری نساجی مازندران ای اف سی فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند برپا شد، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال ایران، در آغاز صعود تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و تایلند به فینال این مسابقات را تبریک گفت و از میزبانی فدراسیون فوتبال تایلند، قدردانی کرد.

در این جلسه همچنین پیرامون رقابت‌‎های جام ملت‌‎های فوتسال هم بحث و تبادل نظر شد و بر این اساس با توجه به آماده‌سازی تیم‌‎ها برای جام جهانی فوتسال بانوان فیفا که قرار است در سال 2025 آغاز شود، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرمت، تاریخ مسابقات و مقررات جام ملت‌‎های آسیا 2025 فوتسال بانوان AFC را که به صورت چهارساله برگزار می‌شود، تصویب کرد.

بحث درباره شیوه برگزاری فعلی مسابقات جام ملت‌‎های مردان فوتسال آسیا هم از دیگر موارد مطرح‌شده در جلسه امروز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند