Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

نورالله اسعدی  در خصوص آخرین وضعیت جست‌وجوی مفقودین حادثه غرق شدن شناور باری "بهبهان" در آب‌های عراق اظهار کرد: دو فرد مفقودشده در این حادثه هنوز پیدا نشده‌اند و نیروهای حاضر در محل همچنان مشغول عملیات جست‌وجو هستند.

وی از اعزام دومین شناور برای تسریع در عملیات جست‌وجوی مفقودین خبر داد و افزود: علاوه بر شناور "ناجی ۱۷" که صبح امروز (۱۶ خردادماه) به محل حادثه اعزام شد و نیز یدک‌کش "خلیج فارس"، بعد از ظهر امروز نیز شناور "ناجی۴" به محل حادثه رفت تا عملیات جست‌وجو با نیروی بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: هم‌اکنون این دو شناور در دهانه خور عبدالله و در محل حادثه، مشغول انجام عملیات جست‌وجو هستند و تاریک شدن هوا اثر چندانی بر عملیات آنها نخواهد داشت.

وی ادامه داد: چهار خدمه نجات‌یافته شناور بهبهان و پیکر فرد جانباخته این حادثه به بصره منتقل شده‌اند و به زودی به کشور انتقال خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شناور ناجی خرمشهر بصره عملیات جست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت

ایسنا/خوزستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از جان باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دشت بزرگ دزپارت خبر داد.

امیرعباس نجفی به رسانه‌ها اظهار کرد: با گزارش حادثه سقوط از کوهستان فردی در دشت بزرگ از توابع دزپارت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان خوزستان که روز جمعه (٧ اردیبهشت‌ماه) رخ داد، بلافاصله دو تیم تخصصی نجات در کوهستان از پایگاه امام هادی(ع) دزپارت به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر دزپارت پس از اقدامات اولیه و به وسیله تجهیزات امدادی فرد جان باخته را رهاسازی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: این عملیات که با مشارکت هشت نیروی عملیاتی در قالب دو تیم تخصصی کوهستان انجام شد، پس از ٩ ساعت تلاش امدادگران به پایان رسید. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز