Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@20:40:46 GMT

سولسشر: مشتاقانه منتظر شروع بازی ها هستیم

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۴۳۳۰

سرمربی نروژی شیاطین سرخ از برگزاری مجدد بازی ها در لیگ برتر انگلیس صحبت می کند.

طرفداری- از ماه مارس، به دلیل شیوع ویروس کرونا، هیچ مسابقه فوتبالی در لیگ برتر انگلیس برگزار نشد و امروز برنامه بازی های باقی مانده این رقابت ها اعلام شد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، این تیم باید در اولین بازی خود پس از 3 ماه، به مصاف تاتنهام برود و اوله گونار سولسشر و شاگردانش مشتاقانه منتظر این بازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سولسشر درباره اعلام برنامه بازی های منچستریونایتد در ماه جاری سوال شد و او پاسخ داد:

در سنین مختلف، ما مشتاقانه منتظر این بازی ها هستیم. برگزاری مجدد بازی ها این پیام را می دهد که: "بله، ما به زودی در میادین حضور پیدا خواهیم کرد." بازی اول ما دو هفته دیگر است بنابراین باید شدت تمرینات خود را بالا ببریم و مجددا به میادین فوتبال بازگردیم. همه می دانند که ما باید در بهترین شرایط خود قرار داشته باشیم و باید بر روی بازی مقابل تاتنهام متمرکز شویم. ما می دانیم که این یک مسابقه بزرگ برای همه مردم است. ما با بازی در مقابل چلسی فصل را شروع کردیم، بنابراین من اطمینان دارم که بازیکنان ما می توانند با همان ذهنیت بازی با چلسی وارد بازی با تاتنهام شوند تا فوتبال بسیار بسیار خوبی را به نمایش بگذارند.

درباره نحوه برگزاری تمرینات برای بازی های آینده

تمرینات خود را به مانند سابق و کارهایی که در گذشته انجام می دادیم، پیگیری می کنیم. ممکن است یک یا دو نکته جدید را بازگو کنیم و به ایده های جدیدی توجه کنیم. با این حال، امیدوارم بتوانیم آنچه که در اواخر و پیش از تعطیلات مشاهده کردیم را مجددا ببینیم. بازی های آینده ما در اواخر هفته و اواسط هفته برگزار می شوند و ما یک دوره بسیار پر فشار را داریم، بنابراین ما باید به جای تمرکز بر روی یکی از این بازی ها یا تمرکز بر روی بازی اول، بر روی کار خودمان متمرکز شویم.

درباره شرایط تیم

در هر کدام از مصاحبه های خود گفته ام که: "بله، حال و هوای تیم فوق العاده است و روحیه بچه ها نیز بسیار خوب است." و واقعا هم خوب بوده است. من فکر می کنم که همه مردم می توانند مشاهده کنند که طی چند ماه گذشته، بازیکنان ما چگونه با شرایط مقابله کرده اند و همه ما به عنوان یک باشگاه، چگونه با شرایط برخورد کرده ایم. بازیکنان ما خودشان را آماده نگه داشته اند و این بسیار عالی است. زمانی که کار خود را درگروه های کوچک شروع کردیم، حال و هوای تیم فوق العاده بود و اکنون به تدریج، با توجه به اینکه می توانیم در تمرینات با یکدیگر در تماس باشیم، می توانید صمیمیت و دوستی بازیکنان را در تیم مشاهده کنید و این یک مزیت است. برای من چنین چیزی (صمیمیت و ارتباط بازیکنان) در تیمم بسیار حیاتی است. این یکی از نکات اصلی است، ما یک تیم هستیم و قبل از هر چیز دیگری باید به عنوان یک تیم پیش برویم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند.

راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند.

پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود‌.

دیگر خبرها

  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم