Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان معادی به تازگی در گفت‌وگویی با یک وب‌سایت فرانسوی تأکید کرد که باید در نقش‌هایش غرق شود و به همین دلیل مشکلی با یادگیری زبان جدید ندارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، پیمان معادی بازیگر معتبر و بین المللی سینما به بهانه بازی در فیلم «پلیس» به کارگردانی آن فونتین، گفت و گویی با یک وب سایت فرانسوی زبان انجام داده که در ادامه بخش‌هایی از آن را خواهید خواند: .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من ساعت‌ها مقابل آینه گذراندم و سعی کردم بیشترین عبارت ممکن را بیان کنم. چشم‌ها برای یک بازیگر ابزار مهمی اند که می توانند جایگزین گفتار شوند... من باید در نقش هایم غرق شوم. من مشکلی با یادگیری یک زبان جدید ندارم. در مورد فیلم «پلیس» به دلیل نزدیکی زبان تاجیکی با زبان مادری‌ام فارسی، یادگیری‌اش بسیار ساده بود، اما در فیلم «آخرین شوالیه‌ها» یا وقتی روی زبان انگلیسی‌ام کار می‌کردم یا به هنگام کُردی حرف زدن در فیلم «درخت گردو» سختی‌های زیادی متحمل شدم. روش من برای یادگیری زبان همیشه یکسان است‌. یک معلم خوب پیدا می‌کنم و چنان با وسواس تمرین می‌کنم تا بتوانم تمام متنم را بدون فکر کردن بگویم. پس از رخشان بنی اعتماد، یکی از بزرگ ترین سینماگرهای ایرانی، دومین بار است با یک کارگردان زن (آن فونتین) کار می‌کنم. با اینکه هیچ وقت سینماگرها را از زاویه جنسیت‌شان قضاوت نکرده‌ام، می دانم که آنها از مردها دقیق‌ترند. دنیای آنها را دوست دارم.

او افزود: در فیلم اولم به عنوان کارگردان «برف روی کاج‌ها» از مشکلات یک زن معلم پیانو گفتم. احساس کردم که انگار یک زن را صحنه آرایی کرده‌ام. اگر امور کارها را به دست زن‌ها بسپاریم، ممکن است همه چیز بهتر شود. . من چالش‌ها، گشتن و پیدا کردن چیزهای جدید را دوست دارم. همه چیز می‌خوانم. هر چیزی که اکران شود تماشا می‌کنم. فیلم‌های تمام ژانرها و ملیت‌ها. این کنجکاوی برای من به عنوان بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان، دستاورد بسیاری داشته است. وقتی می نویسم یا سر صحنه هستم، به من اجازه می‌دهند که بتوانم از عهده تصویر کشیدن چیزهای متعدد برآیم‌. بیش از یک سال است که در حال کار روی یک فیلم کمدی و یک فیلم ترسناک هستم. . سبک، حقیقت و عمق یک پروژه است که مرا به خود جلب می‌کند. مهم نیست که در ایران اتفاق بیفتد، هالیوود یا فرانسه. همیشه تلاش کرده‌ام که محدودیت‌های جغرافیایی نداشته باشم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیمان معادی فیلم پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!

یحیی گل‌محمدی گزینه اصلی تراکتور برای هدایت این تیم است.

طرفداری | یحیی گل‌محمدی سرانجام سکوت خود را شکست.

یحیی گل‌محمدی پس از کش و قوس‌های فراوان از هدایت پرسپولیس استعفا کرد و نیمکت این تیم را به اوسما ویرا واگذار کرد. این روزها نام یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح می‌شود اما طبق شایعات مشکلاتی برای قطعی شدن این قرارداد وجود دارد.

یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌ای گفت:

من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: 

به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • تاثیر فقر بر رشد مغز کودکان
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف