Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - در روزهایی که جورج فلوید به تیتر اول رسانه ها تبدیل شده است، بحث پیرامون مبارزه با نژادپرستی داغ است.

اکاترینا دوروژکو، همسر سفیدپوست لوئیز آدریانو، است. ستاره سابق شاختار دونتسک و میلان اکنون در پالمیراس بازی می کند. همسر لوئیز آدریانو در اینستاگرام تایید کرد به خاطر ازدواج با یک مرد سیاه پوست، تهدید به مرگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکاترینا دوروژکو گفت:

می خواهم به موضوعی بپردازم که شاید شنیدن آن در شرایط فعلی، دردناک به نظر برسد. از والدین خود به خاطر نحوه تربیت من تشکر می کنم. هرگز از افراد دیگر به خاطر تفاوت ها دوری نمی کنم. از نظر من همه مثل یکدیگر هستند و پایان مشابهی در انتظار ماست. وقتی با آدریانو ازدواج کردم، می ترسیدم که خانواده او، من را نپذیرند چون روس هستم. وقتی که تازه به برزیل سفر کرده بودم، مردم در خیابان فریاد می زدند: "نگاه کنید، آن زن روس درحال آمدن است!" هر روز پیام هایی به دستم می رسید که در آن، تهدید به مرگ می شدم یا برای خانواده من آرزوی مرگ می کردند. می گفتند که من را پیدا می کنند و از بین می برند.

چرا برخی افراد تا این اندازه ستم می کنند؟ اگر جهنم و بهشتی وجود داشته باشد به نظرم جهنم در همین دنیایی است که در آن زندگی می کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امشب لیگ برتر انگلیس، اورتون و لیورپول از ساعت ۲۲:۳۰ در دربی مرسی‌ساید به مصاف همدیگر می‌روند.

دو تیم در شرایط بسیار متفاوتی به سر می‌برند. قرمزها که در بازی‌های گذشته از کورس قهرمانی عقب مانده‌اند و از لیگ اروپا حذف شدند، در حال تلاش برای پس گرفتن صدر جدول هستند و در سمت دیگر آبی‌‌پوشان در رتبه شانزدهم قرار دارند و برای بقا می‌جنگند.

با این حال این دیدار همیشه فارغ از اوضاع دو تیم با جذابیت‌های بسیاری همراه بوده است. یورگن کلوپ برای بازی امشب مثل همیشه آلیسون بکر را در درون دروازه قرار داده و زوج ویرژیل فن‌دایک و ابراهیم کوناته در قلب دفاع ایستاده‌اند. در گوشه‌های دفاع هم الکساندر آرنولد و اندی رابرتسون حضور دارند.

در خط هافبک الکسیس مک‌آلیستر که در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته در کنار دومینیک سوبوسلای و کورتیس جونز حضور دارد و در خط حمله هم محمد صلاح، داروین نونیز و لوئیز دیاز قرار گرفته‌اند.

ترکیب اورتون: جردن پیکفورد، بن گادفری، جیمز تارکوفسکی، جرد برنتویت، ویتالی میکولنکو، جک هریسون، جیمز گارنر، ادریسا گانا گیه، دوایت مک‌نیل، عبدولایه دوکوره و کالورت لوین

ترکیب لیورپول: آلیسون بکر، فن‌دایک، کوناته، آرنولد، رابرتسون، مک‌آلیستر، کورتیس جونز، دومینیک سوبوسلای، محمد صلاح، داروین نونیز و لوئیز دیاز

دیگر خبرها

  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم