Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@16:58:21 GMT

اینجا با آب کولر زندگی می کنند!

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۴۸۴۵

ایسنا/بوشهر رئیس شورای اسلامی روستای رستمی گفت: آنچه می گویم اغراق نیست و واقعیت منطقه را می گویم، طرف می‌خواهد صورتش را بشوید باید برود آب کولر را بردارد، می خواهد وضو بگیرد باید آب کولر بردارد، این واقعا زیبنده منطقه ما نیست.

سید نفیسه ابطحی در نشست بررسی مشکلات آب شهرها و روستاهای شهرستان تنگستان عنوان کرد: مشکل آب عمیق است و نباید سطحی به آن نگاه کرد، مشکلی هست که برای همه منطقه تنگستان و خصوصاً جنوب دلوار وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: همه مسئولان آمده و بازدید کرده اند، تا اردیبهشت ماه آب داشتیم ولی از اردیبهشت تا الان هیچ آبی نداریم. تا قبل از اسفند سال گذشته شاید در کل سال دو ماه آب داشتیم و بقیه آب چاه و تانکر و آب کولر بوده است.

رئیس شورای روستای رستمی اظهار کرد: این اغراق نیست و واقعیت منطقه خودمان را می گویم، طرف می‌خواهد صورتش را بشوید باید برود آب کولر را بردارد، می خواهد وضو بگیرد باید آب کولر بردارد، این واقعا زیبنده منطقه ما نیست.

این خبر تکمیل خواهد شد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان تنگستان آب کولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم

سرمربی ایتالیایی مرغ‌های دریایی، اعلام کرد که درباره آینده‌اش چه تصمیمی گرفته است. 

روبرتو دزربی در حال حاضر قصد دارد به فعالیت در برایتون ادامه بدهد. 

طرفداری | به گزارش اسکای ایتالیا، برایتون پس از شروعی قوی در فصل جاری، طی ماه‌های اخیر افت فاحشی را تجربه کرده است. آن‌ها هم اکنون در رده دوازدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند. دزربی که در این مدت به باشگاه‌های بزرگ متعددی در فوتبال اروپا لینک شده است، در جدیدترین اظهارات خود گفته:

باید تعادلی میان دل و عقل خود برقرار کرد. ما فصل گذشته به لیگ اروپا راه پیدا کردیم. حالا انتظارات متفاوت است ولی من مایلم که در اینجا بمانم. من بازیکنانم، این شهر، این باشگاه و هوادارانش را دوست دارم. اگر از حضور در اینجا راضی باشم، هیچ تیمی نمی‌تواند مرا جای دیگری ببرد. 

بیشتر بخوانید:

بازگشت نام روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم
  • طرح/ با مهر معلم آمدم تا اینجا
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • کولر همراه، تازه‌ترین اختراع «سونی» / عکس
  • این کولر را می‌توانید بپوشید!
  • ایستادن
  • محمد کریمی، کاپیتان سپاهان: هر تیمی جای ما بود، تا اینجا هم دوام نمی‌آورد / فیلم