Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تارنمای الحشد الشعبی، تیپ ۱۵ نیروهای الحشد الشعبی عملیات خرابکارانه تروریست‌های داعشی برای آتش زدن زمین‌های کشاورزی در استان صلاح الدین را کشف و خنثی کرد.

براساس این گزارش، نیروهای الحشد الشعبی در ناحیه تلول الباج واقع در غرب شهرستان الشرقاط در صلاح الدین با تروریست‌ها درگیر شدند و یک نفر از آن‌ها را به هلاکت رساندند و یک تن دیگر را زخمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروریست‌های تکفیری مورد حمایت جبهه  غربی – عربی – صهیونیستی که به هیچ اصول و اخلاقی پایبند نیستند، این بار کشاورزان زحمتکش سوری و عراقی را هدف قرار داده‌اند و مزارع گندم و جو آنها را به آتش می‌کشند.  

در عراق بیشترین این آتش‌سوزی‌ها در استان «دیاله» در شمال شرق این کشور روی داده یعنی دقیقا در منطقه‌ای که در هفته‌های اخیر شاهد فعالیت کم‌سابقه هسته‌های خفته گروه تروریستی «داعش» بوده است. همچنین استان‌های «صلاح‌ الدین» و «نینوا» نیز شاهد چند مورد از آتش‌سوزی مزارع بوده‌اند که عمدتا دو محصول گندم و جو در آنها کشت شده‌اند.

پیش تر رسانه‌های عراقی گزارش کرده بودند که عملیاتی با نظارت «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق و ستاد فرماندهی عملیات مشترک، عملیات امنیتی در مناطق جنوب غربی کرکوک در مرز استان‌های صلاح الدین و کرکوک به مساحت ۷۳۸.۵ کیلومتر مربع آغاز شده است.

این عملیات با مشارکت لشکر نهم زرهی و تیپ نیروهای ویژه ستاد ارتش و پلیس فدرال و نیروهای لشکر پنجم و مقر نیروهای پلیس فدرال انجام می‌شود.

پیش از این مرحله نخست عملیات "ابطال العراق" در مناطق مرزی در استان الانبار با هدف پاکسازی این مناطق از عناصر داعش انجام شده و در ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن سال ۹۸) به پایان رسید.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش عراق الحشد الشعبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش عراق الحشد الشعبی گروه تروریستی داعش عراق الحشد الشعبی الحشد الشعبی صلاح الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن

پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن

دیگر خبرها

  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان