Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:30:23 GMT

اقدام خطرناک گردشگر خام در پارک حیات وحش!

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۵۰۸۲

اقدام خطرناک گردشگر خام در پارک حیات وحش!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام خطرناک یک توریست جوان در پارک حیات وحش ملی «سِرِنگیتی» تانزانیا را به تصویر می‌کشد. این مرد جوان در حالی که در کنار پنجره خودرو نشسته بود با کنار زدن شیشه دست به یک ماجراجویی خطرناک در مواجهه با یک شیر زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اقدام خطرناک زن سالخورده در گرفتن مار کبرا!

در ویدئویی که منتشر شده است این مرد توریست که هویتش اعلام نشده با بازکردن پنجره در حالی که خود را آماده لمس شیر می کند دیده می شود. این ویدئو نشان می‌دهد این شیر در حالی که عصبانی به نظر می‌رسد ناگهان غرش کرده و به سمت خودرو حمله ور می‌شود. این ویدئو در صفحه Maasai Sightings به اشتراک گذاشته شد. آدمین این صفحه با خطرناک دانستن این اقدام هشدار داد که چنین ماجراجویی‌هایی می‌تواند به مرگ گردشگران منجر شود.

اقدام این گردشگر در حالی خبرساز می‌شود که مسئولان پارک ملی سرنگیتی همواره به رانندگان هشدار داده اند تا از نزدیک شدن زیاد به حیوانات خودداری نموده و فاصله ۲۵ متری در مواجهه با آن‌ها را رعایت کنند. قانون دیگری که گردشگران در هنگام حضور در این پارک ملزم به رعایت آن هستند تحریک نکردن حیوانات با ایجاد سر و صدای زیاد و گوش کردن به موزیک، پرتاب نکردن اشیاء به سمت آن‌ها و تقلید نکردن صدای حیوانات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توریست دنیای حیوانات حمله حیوانات اقدام خطرناک حمله به گردشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از بازداشت مردی خبر دادند که قصد داشت به کاروان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که شخص مذکور یک مرد ۵۸ ساله است که قصد داشت نتانیاهو را در خیابان دیزنگوف در تل آویو هدف قرار دهد.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده این شخص بازداشت شده است.

۲ روز قبل نیز منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است. به نظر می‌رسد تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شده دامنه تلاش‌های افراد غیرنظامی برای هدف قرار دادن این عناصر اشغالگر گسترش پیدا کند.

کد خبر 6095316

دیگر خبرها

  • حیات سراسر معرفت و فرزانگی امام جعفر صادق (ع)
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است
  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس
  • طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببرهای درنده | ویدئو
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • کشف یک «زیستگاه» عظیم در عمق چهار متری خشک‌ترین صحرای جهان