Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@16:28:49 GMT

۳ هزار هکتار از اراضی شادگان زیر کشت شلتوک رفت

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۵۲۲۲

۳ هزار هکتار از اراضی شادگان زیر کشت شلتوک رفت

خلیل منیعات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از آغاز کشت شلتوک در سه هزار هکتار از اراضی دارخوین از توابع شادگان خبر داد و گفت: امسال به دلیل تأمین نشدن آب و محدودیت منابع آبی نسبت به سال گذشته تنها کشاورزان دارخوین موفق به کشت برنج شدند.

وی ارقام کشت شده را عنبر نجفی و رقم اصلاح شده ضیغمی عنوان کرد و افزود: عملیات کشت شلتوک از نیمه اول خردادماه شروع و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شادگان در پایان با بیان اینکه کشت برنج در شهرستان شادگان با استقبال کشاورزان خردادماه آغاز شد، گفت: برداشت این محصول آبان ماه آغاز می‌شود و امید می‌رود عملکرد مزارع شالی شادگان در مقایسه با کشت پارسال افزایش یابد.

کد خبر 4941963

منبع: مهر

کلیدواژه: شادگان کاشت برنج کشاورزی خوزستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی قزوین ایلام امام خمینی ره بیرجند ستاد مقابله با کرونا آتش سوزی جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی در حاشیه نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین اظهار کرد: دو هزار و ۱۹۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب سه پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های امیران در شهرستان قزوین و حصار نو و کبریت میان در شهرستان البرز پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین اضافه کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۲۱ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6099888

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۱۶ هکتار از اراضی دولتی در استان اردبیل
  • ۲۰ هزار تن کلزا در دهلران برداشت شد
  • مرثیه‌ای برای رنج شالیکاران گیلانی/ برنجی که فروش نمی‌رود‌
  • راه اندازی ۳۵ مرکز خرید گندم و کلزا در لرستان
  • رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • ۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز