Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، علیرضا نصری با اعلام این‌ مطلب اظهار داشت: با توجه به افزایش شدید مبتلایان به ویروس کووید 19 (کرونا) در قشم، هموطنان تا اطلاع ثانوی به این جزیره سفر نکنند.

وی ادامه داد: براساس این تفویض اختیار،  از فردا 17 خرداد به مدت یک هفته بر روند فعالیت‌های تولیدی و کارهای عمرانی با جدیت بیشتر نظارت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قشم ادامه داد: هیچ مراسم عروسی و ختم نباید به مدت یک ماه در این شهرستان برگزار شود و از ورود گردشگران به روستاهای هدف در جزیره قشم هم جلوگیری خواهد شد.

رئیس ستاد کرونای شهرستان قشم بیان داشت: عوامل تولید و عمرانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضد عفونی‌ کردن اماکن عمومی می‌توانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند و مجتمع‌های بزرگ و بازارها هم به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.

وی گفت: مغازه‌های تامین کننده‌ مایحتاج عمومی و وسائل نقلیه عمومی هم باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.

نصری گفت: با افزایش تیم‌های نظارتی، عملکرد واحدهای مختلف را تحت پوشش شدید قرار خواهیم داد و با متخلفان براساس قانون برخورد خواهد شد.

فرماندار شهرستان قشم همچنین با تاکید بر تعطیلی پارک‌ها و محل‌های تجمیع افراد تا اطلاع ثانوی، افزود: بخشداران، مسئولان شوراهای اسلامی و دهیاران هم با کمک به برنامه‌های ستاد کرونای شهرستان، تلاش کنند مردم روستاها  را نسبت به خطر جدی کرونا بیش از پیش آگاه کنند.

شایان ذکر است؛ طی سه هفته گذشته آمار مبتلایان جزیره قشم به ویروس کرونا به بیش از 4 برابر رسیده و زنگ خطری برای مردم این منطقه در جنوب کشور است.

منبع: الف

کلیدواژه: مدت یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: این جشنواره همزمان با آئین سنتی طلب باران (پنجاه بدر) همراه با بازی‌های بومی و محلی از هفدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین الملی برگزار خواهد شد.

غریب افزود: در این جشنواره، استان قزوین میزبان شماری چند از سفرای کشور‌های خارجی و مسئولین ملی است.

وی، هدف از برگزاری این رویداد بزرگ را، شناسایی و معرفی محصولات تولیدی، آداب و رسوم فرهنگی و آئین‌های اجتماعی روستائیان و عشایر عزیز در راستای توانمندسازی مردم پایه بیان کرد.

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود