Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس جلسه‌ای که ماه گذشته کادر فنی تیم‌های ملی با رئیس فدراسیون داشت و پس از اظهارنظر فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی مبنی بر تشکیل اردوی تیم ملی از ۱۷ خردادماه (امروز)، قرار بود ملی پوشان تمرینات آماده سازی خود را آغاز کنند.

اما تلاش مسئولان فدراسیون برای اخذ مجوزهای لازم از ستاد کرونا به نتیجه نرسید تا ملی پوشان همچنان در شهرهای خود تمرینات آماده سازی را پیگیری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: من اعتقاد دارم در شرایط فعلی حضور در اردوی تیم ملی خیلی بیشتر از حضور در شهرهای محل سکونت می‌تواند امنیت تکواندوکاران را تأمین کند. چرا که با اوج گیری سفرها و بروز موج دوم شیوع کرونا، ملی پوشان بیشتر در معرض خطر هستند.

وی افزود: نکته مهم دیگر اینکه برگزار نشدن اردو و ادامه تمرینات انفرادی، باعث بروز مشکلات عصبی برای تکواندوکاران شده است. از مسئولان وزارت ورزش درخواست دارم اجازه دهند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم اردوها را آغاز کنیم. ادامه این روند باعث آسیب بیشتر ملی پوشان می‌شود که جمع کردن آن، کار سختی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نکته مهم دیگری که در همین شرایط کرونا و صادر نشدن مجوز فعالیت تکواندوکاران در بخش مبارزه سئوال برانگیز است، آموزش مبارزه توسط المپیکی هاست.

این روزها المپیکی‌ها در صفحات مجازی برای جذب شاگرد تبلیغ می‌کنند. شاید بتوان تا حدود زیادی حق را به آنها داد، ولی ادامه این روند بدون شک مشکلات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت و مسئولان فدراسیون باید در این رابطه ورود کرده و مانع از بروز اتفاقات آتی شوند.

کد خبر 4942039

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو فریبرز عسگری تکواندو ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتبال ایران فوتسال ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی طاهری، ظهر دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: آموزش و پژوهش از عناصر مهم در آموزش و پرورش و همه حوزه‌های کاری است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی که معلم باید در بخش آموزش داشته باشد، دلسوزی است، خاطرنشان کرد: اگر معلمان دلسوز باشند اثربخشی روی دانش‌آموزان و آینده کشور بی‌نظیر خواهد بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید وزن کارهای فرهنگی در کارهای آموزشی و پرورشی بالا رود، تصریح کرد: برای اثر بخشی روی دانش‌آموز باید برنامه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: تجربه نشان می‌دهد برگزاری اردو تأثیر بالایی در امور تربیتی دارد و یک اردوی ۲۴ ساعته می‌تواند نقش یک برنامه ۲۴۰ ساعته را ایفا کند.

طاهری با بیان اینکه برگزاری یک اردوی مفید و خروجی مطلوب از طریق داشتن برنامه محقق می‌شود، ابراز کرد: در چنین شرایطی نتیجه کار قابل مقایسه با برنامه‌هایی مثل سخنرانی و همایش نیست.

وی برخورداری از اردوگاه خوب، مربی توانمند و محتوای مناسب را لازمه برگزاری اردوهای دانش‌آموزی خواند و گفت: قرارگیری این مولفه‌ها در کنار هم می‌تواند اثربخشی لازم در کارهای آموزشی و پرورشی را داشته باشد.

کد خبر 6098110

دیگر خبرها

  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • در جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندو؛ کیانی به رده دوم صعود کرد
  • صعود کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی تکواندو
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد/ صعود کیانی به رده دوم