Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:05:14 GMT

سیستم برگزاری مقدماتی جام جهانی تغییر نمی کند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۶۱۰۷

سیستم برگزاری مقدماتی جام جهانی تغییر نمی کند

کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و آسیا 2023 در گروه های مختلف را رسما اعلام کرد.

به گزارش" ورزش سه" به نقل از الرایه قطر،  ای اف سی با مشورت FIFA تاریخ های پیشنهادی برای بازی های باقیمانده از مرحله دوم رقابت های انتخابی آسیا را که در ابتدا برای مارچ و ژوئن سال 2020 برنامه ریزی شده بودند اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بودند.


کنفدراسیون فوتبال آسیا تأیید کرد که بازی های مرحله هفتم و هشتم به ترتیب در تاریخ 8 و 13 اکتبر 2020  و بازی های دور نهم و دهم در 12 و 17 نوامبر 2020 برگزار می شود. AFC اعلام کرد که آخرین تصمیم ها برای اتمام دور مقدماتی گرفته شده است. دومین دور مقدماتی مسابقات تا نوامبر سال 2020 و مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 که با حضور دوازده تیم و در دو گروه برگزار می شود و همچنین بازیهای مقدماتی جام ملت های 2023 چین –مرحله سوم مقدماتی – در ماه مارچ 2021 و براساس تقویم مسابقات بین المللی فیفا انجام می شود.


ای اف سی همچنین اعلام کرد:" برای اطمینان از ایمنی و رفاه کلیه تیم ها، مسئولان و عموم مردم ، اعلاوه بر رعایت برنظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در صورت نیاز به ارزیابی و تصمیم گیری مجدد به دلیل تحولات ناشی از شیوع ویروس کرونا ، ضمن انجام این کار آن را به اطلاع همه فدراسیون ها خواهند رساند."


البته ای اف سی در تصمیم خود ، هیچ اشاره به سیستم برگزاری یا ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات جام جهانی نکرده و به نظر می رسد که رقابت های مقدماتی برخلاف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به صورت تجمیع و رالی برگزار نشده و به همان شکل سابق برگزار می شود.


براین اساس تیم ملی فوتبال ایران نیز در تاریخ 8 و 13 اکتبر(17 و 22 مهر) باید دو دیدارش در مقدماتی جام جهانی 2022 را برابر هنگ کنگ و کامبوج برگزار کند. آخرین دیدار تیم ملی ایران نیز در تاریخ 12 نوامبر (22 آبان) با تیم ملی عراق و به میزبانی ایران خواهد بود.

جام جهانی 2022 قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام جهانی 2022 قطر جام جهانی 2022 مقدماتی جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

فائز محمدی در مسابقات ریکرو با امتیاز ۶۷۵ در رده بیست و یکم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه می‌رود.

رضا شبانی در مسابقات ریکرو با امتیاز ۶۷۲ در رده بیست و ششم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی می‌رود.

محمدحسین گلشنی در مسابقات ریکرو با امتیاز ۶۷۰ در رده بیست و نهم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین می‌رود.

صادق اشرفی در مسابقات ریکرو با امتیاز ۶۶۰ در رده پنجاه و هفتم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان می‌رود.

مبینا فلاح در مسابقات ریکرو با امتیاز ۶۵۲ در رده سی و دوم قرار گرفت. روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان می‌رود.

یسنا پورماهانی در مسابقات ریکرو با امتیاز ۶۴۶ در رده چهل و چهارم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن می‌رود.

حوریه حاجی حسینی در مسابقات ریکرو با امتیاز ۶۲۸ در رده هفتاد و سوم ایستاد. وی از صعود به دور حذفی بازماند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی با امتیاز ۲۰۱۷ در رده هشتم قرار گرفت و فردا پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف برنده تیم‌های برزیل و آمریکا می‌رود.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی با امتیاز ۱۹۲۶ در رده شانزدهم قرار گرفت و فردا در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب مبینا فلاح و فائز محمدی با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم ایستاد و روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم هلند می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران