Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان، سیدصباح قریشی در جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری این شورا، اظهار داشت: امسال با شرایط ویژه‌ای روبرو هستیم و به احتمال زیاد مجبور خواهیم شد برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر را با مدلی که با شرایط کنونی کشور (شرایط کرونا) سازگار باشد، برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هفته مبارزه با مواد مخدر راه مناسبی در زمینه افزایش آگاهی جامعه هدف در مورد اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه و همچنین اطلاع‌رسانی‌های مناسب به مردم در خصوص ارائه عملکرد دستگاه‌ها در مبارزه با مواد مخدر است.

مدیرکل بهزیستی کردستان ادامه داد: می‌توان با افزایش آگاهی‌های عمومی در راستای ایجاد موج یاریگران زندگی کمک کرد و می‌طلبد از تمامی ظرفیت‌ها استفاده بهینه داشته باشیم تا بهترین نتیجه را از این هفته دریافت کنیم.

قریشی یادآور شد: فرهنگ پیشگیری و آگاه‌سازی جامعه از اولویت‌های مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در جامعه است که می‌طلبد در این حوزه از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی استفاده کنیم و لازم است تمامی اقشار جامعه تحت پوشش برنامه‌ها باشند بخصوص در چهار کانون خانواده، محلات، محیط‌های آموزش و محیط‌های کار باید بخوبی به این امر ورود کنیم تا بهترین نتیجه را از آن بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه پیشگیری باید از ظرفیت خیرین به نحو احسن استفاده کنیم، بیان کرد: طبق بررسی‌های آماری و میدانی و آخرین نظرسنجی‌ها در کشور، حدود ۹۰ درصد از مردم دغدغه مواد مخدر و اعتیاد را دارند و همین امر کار ما در این زمینه بسیار سخت کرده است.

مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز در بیاناتشان تاکید فرموده‌اند، حداقل ۷۰ درصد از اعتبارات در راستای امر پیشگیری هزینه شود و این نشان از تاکید ایشان بر امر پیشگیری و آگاه سازی جامعه در راستای مقابله جدی تر با این بلای خانمان سوز دارد.

کد خبر 4942075

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای مبارزه با مواد مخدر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی قزوین آتش سوزی ایلام امام خمینی ره بیرجند سانحه تصادف ستاد مقابله با کرونا مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد