Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@04:56:24 GMT

برگزاری مجالس عزا و عروسی ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۶۳۳۶

برگزاری مجالس عزا و عروسی ممنوع است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدابراهیم زارعی گفت: تالار‌های عروسی براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا تعطیل هستند و مجوزی برای برگزاری اینگونه مجالس داده نشده، اما بعضی شهروندان در اماکنی دیگر اقدام به برپایی چنین مراسمی می‌کنند و جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در سنندج بشدت ابراز نگرانی کرد و یادآور شد: از مردم می‌خواهیم توصیه‌ها را جدی گرفته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند چرا که بی‌توجهی به این موضوع مهم، به ضرر خود آنان خواهد بود.

فرماندار سنندج با بیان اینکه در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود، تاکید کرد: آرامستان‌ها همچنان بسته است و مجوزی برای حضور مردم و ازدحام جهت شرکت در مراسم تدفین وجود ندارد.

زارعی از شهروندان سنندجی خواست در مسیر‌ها و خیابان‌های شلوغ، تردد غیرضروری نداشته باشند و افزود: در صورت ضرورت تردد در این نقاط، حتما از ماسک استفاده و دستورالعمل‌های بهداشتی در زمان حضور در ادارات، بانک‌ها و دیگر اماکن عمومی رعایت شود.

اواضافه کرد: بی‌توجهی مردم به رعایت پروتکل‌ها و افزایش شمار مبتلایان به کرونا، موجب خستگی کادر درمانی و پُر شدن تخت‌های بیمارستانی می‌شود که در صورت ادامه دچار بحران خواهیم شد و امکان کنترل این ویروس دشوار می‌شود.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه دستورالعملی برای برگزاری نماز جمعه و برگزاری نماز‌های جماعت در مساجد هنوز اعلام نشده است، گفت: به مسافران توصیه می‌شود از مسافرت به شهر‌های کردستان بویژه سنندج خودداری کنند چرا که اکنون زمان مناسبی برای سفر نیست.

زارعی با بیان اینکه شهروندان در صورت امکان کار‌های اداری خود را تلفنی یا الکترونیکی انجام دهند، یادآور شد: به ادارات ابلاغ شده ارباب رجوع حتما باید با ماسک وارد شود و مایع ضدعفونی دست هم در اختیار مراجعان قرار گیرد.

جمع‌آوری دستفروشان هسته مرکزی سنندج بویژه خیابان فردوسی و دستفروش‌های توزیع کننده مواد غذایی (ساندویچی، جگری، چای فروش، قلیان، سیگار)، عدم برگزاری جلسات غیرضروری در ادارات و سازمان‌ها، تعطیلی آبدارخانه‌ها و رستوران ادارات و لزوم جابجایی حداکثر سه مسافر توسط تاکسی‌ها از دیگر مواردی است که فرماندار سنندج از اجرای آن خبر داد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تالار عروسی پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز

روحی  با بیان اینکه طبق برنامه ریزی‌های صورت‌گرفته پروازهای حج تمتع سال ۱۴۰۳ در روز‌های پایانی اردیبهشت ماه امسال آغاز می‌شود گفت: در این همایش زائران با مسائل عبادی و سیاسی مناسک حج آشنا شدند و قسمت‌هایی از اعمال حج تمتع به صورت نمادین توسط زائران اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود