Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تخطی از مقررات درباره پروتکل‌های بهداشتی تخلف انضباطی محسوب می‌‍شود. تاریخ انتشار: 09:26 - 17 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۵۳۹

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی در کلیه رده‌ها اعلام کرد:

بر اساس مقررات انضباطی، پایبندی و رعایت تمامی آیین‌نامه، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه رده‌ها از سوی باشگاهها، بازیکنان و مقامات رسمی لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها آمده است: هر گونه تخطی از مقررات ابلاغی، تخلف انضباطی محسوب و قابل ارجاع و رسیدگی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است.

بر این اساس بر اجرای کامل و دقیق این مقررا از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط تاکید می‌شود.

بیشتر بخوانید: واکنش وزارت ورزش و جوانان به مصاحبه تاج

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال مهدی محمد نبی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد