Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

بعد از ماه‌ها تعطیلی هالیوود به دلیل پاندمی کرونا، گوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا دستورالعمل‌هایی را برای ادامه تولیدات تلویزیونی و همچنین ساخت فیلم‌ها وضع کرد.

اخبار فرهنگ و هنر - طبق دستورالعمل‌هایی که توسط فرماندار این ایالت اعلام شد، سازندگان تولیدات تلویزیونی و سینمایی در کالیفرنیا اجازه دارند از ۱۲ ژوئن فعالیت خود را از سر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اعلامیه آورده شده است که به منظور کاهش خطر شیوع ویروس کرونا ، تولیدکننده‌ها، بازیگران و دیگر فعالان ساخت فیلم‌های سینمایی باید از پروتکل‌های ایمنی و بهداشتی توافق شده پیروی کنند.

نیوسام فرماندار کالیفرنیا، پیش از این در ماه می‌اعلام کرده بود که دستورالعمل‌های این ایالت برای ادامه تولید فیلم در زمان پساکرونا را به زودی اعلام می‌کند. البته ارائه این دستورالعمل‌ها به دلیل اعتراضات ضد نژادپرستی و ضد خشونت پلیس در این کشور به دلیل کشتن یک سیاه پوست غیر مسلح، کمی به تعویق افتاد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا ساخت فیلم کرونا ویروس سینمای آمریکا دستورالعمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای از سرگیری ساخت هتل صخره‌ای

استاندار جدید لرستان در بازدید از هتل صخره‌ای به عنوان پیرترین پروژه شهر خرم‌آباد، ضرب‌الاجل از سرگیری هرچه سریعتر عملیات ساخت این هتل را صادر کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075296 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای از سرگیری ساخت هتل صخره‌ای
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است