Web Analytics Made Easy - Statcounter

چراغعلی گفت: با توجه به اهمیت مسئله شخص استاندار گلستان پیگیر وضعیت خلیج گرگان و دریا است.

«عبدالرضا چراغعلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان به آخرین وضیعت خلیج گرگان اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت مسئله شخص استاندار گلستان پیگیر وضعیت خلیج گرگان و دریا است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: در آخرین ارتباط استان گلستان با سازمان محیط زیست بنا شد با اقدامات کارشناسی بحث لایروبی یا عدم لایروبی کانال های منتهی به خلیج گرگان تعیین و تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چراغعلی با بیان اینکه برخی کارشناسان بر این باور هستند که لایروبی کانال های منتهی به خلیج گرگان می تواند اثر معکوس داشته باشد، افزود: موضوع خلیج گرگان در حوزه محیط زیست نیز با نظر مساعد رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه نیز در حال پیگیری است.

 

وی به اقدامات سیل سال گذشته اشاره کرد و گفت: پس از بحران سیل سال گذشته در حوزه لایروبی رودخانه ها شاهد اتفاقات خوبی بودیم به گونه ای که میزان لایروبی سال 98 در استان بی سابقه بود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ابراز داشت: البته به این مهم نیز اعتقاد داریم که چند هزار کیلومتر مصب رودخانه وجود دارد و باید در این حوزه کار گسترده تری انجام شود و فقط نباید به لایروبی خروجی رودخانه ها و زیر پل ها بسنده کرد.

 

چراغعلی یادآور شد: چند رودخانه اصلی و بستر سدها نیاز به رسوب زدایی دارند ولی با همکاری نیروهای مسلح از جمله قرارگاه خاتم و ارتش برای جلوگیری از مخاطرات در سال گذشته اقدامات قابل توجهی در این حوزه رقم خورد.

 

وی گفت: همچنین در حوزه ساخت و ساز و مقاوم سازی منازل سیل زدگان نیز شاهد همت جهادی و اقدامات خوب و ارزشمندی در استان بودیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: جبران خسارت های سیل کمیته نجات خلیج گرگان معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان خلیج گرگان چراغعلی استاندار گلستان خلیج گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو تأکید رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت و استانداران مبنی بر پیگیری ویژه موضوع بیکاری در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان با صدور این دستور خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، خواستار تشکیل این کارگروه ویژه در هفته جاری شد.

در این راستا رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار بیکاری از جمله لرستان شد.

استاندار لرستان نیز پیرو این دستور، با تشکیل این کارگروه به‌صورت ویژه موضوع اشتغال استان را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6098067

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت