Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهراب امراء رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چابهار گفت : این تعداد ماسک برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از ویروس کرونا از سوی مهارت آموختگان فنی و حرفه‌ای و نیرو‌های جهادی در مدت یک ماه و نیم آماده و تحویل آموزش و پرورش این شهرستان شد.

او اتوکلاو یا استریل کردن را از موارد مهمی عنوان کرد که در تولید این اقلام بهداشتی توسط بخش خصوصی در آزمایشگاه شرکت تن ماهی نگور جنوب انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چابهار ضمن قدردانی از مدیریت شرکت تن ماهی نگور جنوب جهت همکاری داوطلبانه در هر ۲ فاز تولید ماسک افزود: ماسک‌های استریل شده در بسته بندی‌های استاندارد در اماکن عمومی این شهرستان بصورت رایگان توزیع شد و همچنین پنج هزار ماسک نیز به سفارش بنیاد خیریه رشد در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چابهار تولید و در اختیار آموزش و پرورش، جهت برگزاری آزمون‌های حضوری دانش آموزان قرار گرفت.

تولید بیش‌از ۲ هزار عدد ماسک در مراکز فنی و حرفه‌ای ایرانشهر

رییس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز خواهران ایرانشهر نیز اظهارداشت: مهارت آموختگان و کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان به منظور مشارکت در مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا طی یک ماه اخیر ۲ هزار و ۳۰۰ عدد ماسک طبی برای استفاده در مساجد و مدارس ایرانشهر تولید کردند.

اسما ناروئی گفت: هم‌اینک ۲ کارگاه در رشته خیاطی با هشت نفر نیروی زن و مرد مشغول تولید ماسک در این شهرستان هستند.

او افزود: این ماسک‌ها پس از ضد عفونی با دستگاه اتوکلاو به مراکز درمانی و بخشی از آن در مناطق حاشیه و محروم شهر که امکان تهیه ملزومات بهداشتی برای ساکنان آن‌ها دشوار است به طور رایگان توزیع می‌شود.

رییس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز خواهران ایرانشهر ادامه داد: ماسک‌ها در بین مساجد، کارگران بافت بلوچ، مدارس آموزش و پرورش، اصناف و شهرداری این شهرستان توزیع شده است.

توزیع ۵۰۰ عدد ماسک در بین دانش‌آموزان بخش بنت نیکشهر

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نیکشهر بیان کرد: به مناسبت بازگشایی مدارس و نیاز مبرم دانش‌آموزان و کادر آموزشی به ماسک و مواد ضدعفونی کننده با همکاری کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای در اقدامی جهادی ۵۰۰ عدد ماسک و مقداری ژل ضدعفونی کننده برای توزیع در مدارس محروم و حاشیه‌ای به آموزش و پرورش اهدا شد.

ایوب رئیسی گفت: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد این شهرستان در حرکتی خودجوش اقدام به تولید ماسک کردند که با توجه به آغاز مدارس و فصل امتحانات تعدادی به آموزش و پرورش بخش بنت اهدا شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید ماسک کرونا ویروس فنی و حرفه ای مرکز آموزش فنی و حرفه ای فنی و حرفه ای چابهار آموزش و پرورش عدد ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال

به گزارش جام جم آنلاین همدان، اسفندیار خزائی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و به منظور جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح ارگان‌های نظامی و انتظامی که شرایط و پتانسیل تولید و کاشت نهال را در محوطه‌های خود دارند در این طرح با منابع طبیعی دارای همکاری هستند. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با بیان اینکه در همین رابطه تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل منابع طبیعی استان و مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه در استان منعقد شد، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه از پتانسیل‌های موجود در این مرکز آموزشی برای  فرهنگ سازی ، آموزش و تولید نهال به شکل زمینی و گلدانی و نیز هنچنین توسعه فضای سبز و کاشت نهال استفاده خواهد شد. 

وی بیان کرد: همچنین در برگزاری پویش‌ها و کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور بالا بردن اطلاعات و آگاهی‌های پرسنل و نیروهای کادر و وظیفه این مرکز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌شود. 

خزائی ادامه داد: در زمان تولید و کاشت نهال نهاده‌های مورد نیاز شامل بذر و گلدان‌های تولید نهال و قلمه و نهاده‌های تولید نهال‌های زمینی هم برای این مرکز تامین خواهد  شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در کنار این موارد راهنمایی فنی و اصولی که باید برای تولید و کاشت نهال مورد استفاده قرار گیرد، توسط کارشناسان منابع طبیعی به مرکز آموزش قدس سپاه ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان