Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@03:09:29 GMT

افزایش ابتلای تهرانی ها به کرونا پس از سفرهای خرداد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۷۲۲۳

افزایش ابتلای تهرانی ها به کرونا پس از سفرهای خرداد

زالی گفت: با توجه به اینکه در خرداد ماه تعطیلات زیادی داشتیم، سفرهای مردم می تواند باعث موج جدید ابتلا به کرونا را ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «علیرضا زالی» در گفت و گو با یکی از شبکه های تلویزیونی گفت: وارد شدن به پیک جدید کرونا نیازمند تحلیل های آماری و بررسی های بیشتر است اما میزان مراجعه به بخش های درمانی پس از تعطیلات خرداد ماه رو به افزایش گذاشته است و در 24 ساعت گذشته میزان مراجعه مردم به بخش های درمانی حدودا هشت درصد بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران افزود: با بررسی های انجام شده در بیمارستان های تهران مشخص شد که سفر عامل اصلی بیماری بوده است و طبق مطالعاتی که شد در یکی از بیمارستان ها 60 درصد از افراد بستری شده سابقه سفر به سایر استان ها را داشتند.

 

وی افزود: سفرها می توانند خطرآفرین بوده و کنترل این بیماری و مدیریت آن را از ما بگیرد.

وی در خصوص اجرای طرح ترافیک در شهر تهران گفت: در صورتیکه افزایش سفرها در بخش حمل و نقل عمومی میزان ریسک ابتلا به کرونا را بالا ببرد در اجرای آن تجدید نظر صورت خواهد گرفت.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: زالی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند

عبدالرضا غفوری، معاون مسکن و ساختمان  راه و شهرسازی استان تهران  با بیان اینکه خوشبختانه ظرف یکی دو سال گذشته برنامه ریزی‌های خوبی بابت کنترل بازار مسکن شده است، گفت: دولت و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در اجاره مسکن و خرید و فروش  برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است که تمامی آنها برگرفته شده از قوانین جهش تولید مسکن است.

غفوری با بیان اینکه وزارت راه وشهرسازی ۲ برنامه کوتاه مدت و میان مدت برای ساماندهی مستاجران در دستور کار خود قرار داده است گفت: پرداخت وام ودیعه مسکن یکی از برنامه‌های کوتاه است و در بخش برنامه‌های میان مدت طرح‌های ساماندهی مستاجران و تعیین سقف نرخ اجاره را در دستور کار خود قرار داده ایم.

معاون مسکن و ساختمان راه وشهرسازی استان تهران اظهار کرد:  پرداخت ودیعه مسکن بخش آگاه کننده‌ای است و اثر مقطعی داشته و در استان تهران طی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، ۳۱۸ هزار نفر برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۱۰۰ هزار نفر واجد شرایط شدند و تا به امروز حدود ۷۶ تا ۷۷ درصد از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند.

او بیان کرد: نرخ سود وام‌های ودیعه مسکن متناسب با نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار است و می‌تواند تا حدودی بخشی از نگرانی‌های مستاجران را برطرف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • نخستین آزمون رانندگی و اولین تهرانی که تصدیق رانندگی گرفت
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ جزئیات پیش بینی هواشناسی
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است