Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از گذشت شش ماه از رفتن ویلموتس از ایران هر چند وقت یکبار بندهای جدیدی از قرارداد مرد بلژیکی منتشر می‌شود تا سرمربی که تاج او را نجیب خواند یکی از بدترین قراردادهای تاریخ یک سرمربی را به فوتبال ایران تحمیل کرده باشد.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۱۷ خرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "کاپیتان علیه رئیس هیئت مدیره" به وجود اختلافات فراوان در باشگاه استقلال پرداخت، جایی که وریا غفوری مشکلات زیادی با مدیران باشگاه آبی پوش تهرانی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پرسپولیس و بیرانوند دنبال متقاعد کردن آنتورپ" به درخواست باشگاه آینده بیرانوند مبنی بر انتقال این بازیکن در هفته جاری پرداخت، درخواستی که به ادعای این روزنامه در آن حق با پرسپولیس است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "فراتر از ترکمنچای " به رونمایی رسانه‌ها از بدترین قرارداد یک سرمربی در تاریخ فوتبال ایران پرداخت، قراردادی که از آپشن هفت میلیاردی تا خانه لاکچری و بیمه عمر همه و همه یک ترکمنچای کامل برای فوتبال دوستان تداعی کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان"تاجر نانجیب" به قرارداد عجیب ویلموتس با ایران پرداخت، این روزنامه با طعنه زدن به تاج که ویلموتس را نجیب معرفی کرده بود این مرد بلژیکی را تاجری نانجیب معرفی کرده است.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"پوکر قهرمانی بدون شماره یک" به انتقال قریب به یقین بیرانوند به بلژیک در هفته جاری پرداخت، اتفاقی که باعث می‌شود علیرضا بیرانوند بقیه فصل را از دست بدهد و از بلژیک و در تلویزیون شاهد بازی هم تیمی‌های سابقش باشد.

"صدای سپاهان" با عنوان "و دوباره کی‌روش کی‌روش کی‌روش"به بازگشت مهاجم برزیلی سپاهانی‌ها به ایران خبرداد.

"سبز سبزم" با عنوان "ما شغلی به جز فوتبال نداریم" به اعتراض هادی محمدی نسبت به احتمال کاهش قراردادها پرداخت، اعتراضی که در آن مدافع سبز پوشان اظهار می‌کند که اگر قرار است از مبلغ قرارداد پولی کسر شود بهتر است لیگ ادامه پیدا کند.

کد خبر 427218

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه پیروزی روزنامه هدف روزنامه ایران ورزشی مارک ویلموتس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی رفتنی شد!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی شنبه 8 اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند