Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،ساعاتی بعد از انتشار پست هماهنگ بازیکنان استقلال در اینستاگرام، احمد سعادتمند مدیر باشگاه استقلال که دقایقی قبل از آن امیر سلطانی مدیر ورزشی باشگاه را نیز برکنار و سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال این باشگاه را به‌جای او منصوب کرده بود، دستور به برکناری محمدنوری فر داد. مدیر رسانه‌ای مورد تأیید و حمایت فرهاد مجیدی که سرمربی جوان آبی‌ها بارها در اشکال مختلف این حمایت را نشان داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه زمان مدیریت کوتاه فتح‌الله زاده که بحث برکناری این مدیر رسانه‌ای مطرح شد و چه در اوایل حضور سعادتمند که این موضوع دوباره بر سر زبان‌ها افتاد و هر بار مجیدی به آن واکنش نشان داد و مقابل آن ایستاد. بیانیه مشترک بازیکنان اما بهانه لازم را دست مدیریت باشگاه داد تا برخلاف نظر سرمربی تیم حکم به برکناری نوری فر بدهد.پس از برکناری نوری فر در 8 اردیبهشت با انتشار بیانیه باشگاه، که بیش از یک ماه از آن می‌گذرد، هنوز جانشین او مشخص و معرفی نشده است.

در این خصوص خبر می‌رسد که طبق توافق فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال که به‌عنوان یک‌بند در قرارداد این مربی هم درج‌شده است، انتخاب مدیر رسانه‌ای یا همان مدیا آفیسر تیم از اختیارات او است. البته این اختیار یک شرط هم دارد و مدیر رسانه‌ای باید در راستا و چارچوب سیاست‌های باشگاه حرکت کند. همان کاری که گفته می‌شود نوری فر در ماجرای بیانیه و پست مشترک در اینستاگرام رعایت نکرد تا سعادتمند این فرصت و اختیار را پیدا کند که حکم به برکناری‌اش بدهد.

علی خلف مدیر روابط عمومی باشگاه گزینه سعادتمند برای مدیر رسانه‌ای تیم بود تا حداقل به‌طور موقت هم که شده وظایف نوری فر را انجام دهد،اما فرهاد مجیدی با استفاده از اختیاری که دارد مقابل آن ایستاد و همچنان بر بازگشت توری فر اصرار دارد. بندی انتخاب مدیر رسانه‌ای در قرارداد فرهاد مجیدی موضوع چندان عجیبی نیست و بسیاری از مربیان لیگ برتری خودشان مدیا آفیسر را انتخاب می‌کنند و در تیم‌های مخالف به همراه می‌برند.

حتی کارلوس کی روش هم خودش مدیا آفیسر تیم ملی را انتخاب می‌کرد. به‌هرحال این موضوع باعث شده تا انتخاب مدیر رسانه‌ای باشگاه به بن‌بست بخورد و در آستانه شروع دوباره لیگ نوزدهم ، فعلاً جای این پست در کنار سرمربی تیم روی نیمکت خالی باشد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال انتخاب مدیر رسانه ای فرهاد مجیدی نوری فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود

کمال اکبری در نشست خبری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین که در سالن جلسات دانشکده دین و رسانه قم برگزار شد از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۰ مقاله چاپ و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشکده دین و رسانه افزود: استقبال مراکز علمی از جمله دانشگاه تهران، دانشگاه قم، پژوهشگاه‌های وابسته به حوزه و دانشگاه و نیز مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین بسیار عالی بود. نیازمند استفاده از ظرفیت‌های حوزوی و دانشگاهی برای تولیدات صدا و سیما هستیم.

دبیر همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین، محور‌های این همایش را "دین، فرهنگ و نظامات رسانه‌ای"، "دین، جهانی شدن و رسانه‌های نوین"، "دین و زیبایی‌شناسی رسانه‌های نوین"، "زبان دین و زبان رسانه‌های نوین" و "دین دیجیتال و رسانه‌های نوین" اعلام و خاطرنشان کرد: "روش‌شناسی مطالعات دینی و رسانه‌های نوین"، "فرهنگ، حکمرانی و رسانه‌های نوین"، "رسانه، خرده‌فرهنگ‌ها و تفاهم فرهنگی"، "رسانه‌های نوین، خانواده و سبک زندگی"، "هویت دینی، عدالت‌طلبی و رسانه‌های نوین"، "دین و قالب‌های برنامه‌سازی در رسانه‌های نوین" از دیگر محور‌های این همایش است.

اکبری عنوان کرد: "استعاره و تمثیل در رسانه‌های نوین"، "فرصت‌ها و چالش‌های دین در رسانه‌های نوین"، "چالش‌های اخلاقی حضور دین در رسانه‌های نوین"، "چالش‌های حقوقی حضور دین در رسانه‌های نوین"، "هنر‌های رسانه‌ای و عرفی‌سازی دین"، "دین، رسانه‌های نوین و چالش‌های زیست‌محیطی"، "تنظیم‌گری رسانه‌های نوین و حکمرانی فضای مجازی"، "فرهنگ و آینده‌پژوهی رسانه‌های نوین"، "علوم شناختی، دین و رسانه‌های نوین"، "هوش مصنوعی، دین و رسانه‌های نوین"، "رسانه‌های نوین و بازآفرینی انقلاب اسلامی" و "دین و تنوع زیبایی‌شناسی‌های نوظهور" از دیگر محور‌های این همایش ملی است.

رئیس دانشکده دین و رسانه قم گفت: این همایش برای تولید ادبیات علمی و فرهنگی در مبحث رسانه‌های نوین است، بنا به تغییرات ساختاری سازمان صداوسیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای و فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه ضروری است. همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» تلاشی از سوی همه اندیشمندان، اساتید حوزه و دانشگاه برای تولید ادبیات نظری در حوزه رسانه‌های جدید است.

دبیر این همایش تصریح کرد: اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته و برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم و نهم خرداد در استان تهران و قم با معرفی مقالات برگزیده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ◄ امضاهای برکناری مدیرعامل راه آهن واقعی بود/ افشای شکایت صالحی از مدیرعامل کارزار
  • خشک شدن دریاچه ارومیه چالش جدی در شهرستان شبستر است
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!