Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@22:11:54 GMT

استقرار 32 پایگاه امداد در جاده های استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۷۷۴۱

استقرار 32 پایگاه امداد در جاده های استان قزوین

تین نیوز

تین نیوزقزوین –سید مرتضی نصری| مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین از استقرار 32 پایگاه امداد در جاده های این استان خبر داد.

به گزارش «تین نیوز»، مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: این پایگاه‌ها با ۳۲ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۶ دستگاه ست نجات و  ۱۵۰ نفر روز نیروی عملیاتی در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند تا در صورت نیاز به یاری مردم بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن آصفی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر قزدین از ابتدای تعطیلات خرداد ماه جاری تاکنون در ۱۵ عملیات مرتبط با حوادث جاده ای برای نجات جان هموطنان شرکت کرده اند که میانگین حضور آنها در صحنه حادثه کمتر از هشت دقیقه بوده در حالی که وقت استاندارد تعریف شده در این خصوص ۱۳ دقیقه است.

وی اظهار داشت: افزایش پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در نقاط مختلف استان قزوین موجب حضور سریع امدادرسانان و بهبود خدمات امدادی به حادثه دیدگان شده است.

این مسوول گفت: جمعیت هلال احمر همانند تمام روزهای سال آماده خدمت رسانی به مردم است اما در تعطیلات نیمه خرداد که مسافرت‌ها بیشتر می شود آمادگی بیش از پیش برای ارائه خدمات به هموطنان دارد.

وی اظهار داشت: تمامی پایگاه‌های امداد و نجات سطح استان در آمادگی کامل قرار داشته و به صورت ۲۴ ساعته به هموطنان خدمات رسانی می کنند.

آصفی  با بیان اینکه در صورت نیاز امکان افزایش تیم‌های امدادی وجود دارد، افزود: تیم واکنش سریع و تیم آنست هم در مرکز استان مستقر بوده و در صورت نیاز آماده اجرای عملیات های مرتبط هستند.

وی ضمن درخواست از رانندگان نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی، از مسافران خواست در صورت هرگونه نیاز امدادی باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل کنند و  در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جاده های استان جمعیت هلال احمر محورهای مواصلاتی استان مدیرعامل جمعیت هلال احمر مسافران جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر