Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در۹۶ ساعت گذشته ۱.۵ میلیون تردد در استان به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحمتی صبح امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر اظهار کرد: در۹۶ ساعت گذشته ۱.۵ میلیون تردد در استان به ثبت رسید.

وی افزود: بیشترین تردد به ترتیب در محورهای رفت و برگشت اردبیل- سه راهی سرعین با ۱۴۵ هزار تردد، اردبیل- آستارا ۱۲۹ هزار تردد و اردبیل- مغان ۷۷هزار تردد به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل نیز طی ۴ روزگذشته بیش از ۲۵۷ هزار تردد به ثبت رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه در بازه زمانی ۱۳ الی ۱۶ خردادماه سال‌جاری ۳۰۷ هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی ثبت شده، بیان داشت: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی و غیرمجاز به ترتیب در محورهای رفت و برگشت اردبیل- آستارا با ۳۷ هزار تخلف، اردبیل- سه راهی سرعین ۲۵ هزار تخلف و نیر- سراب ۱۴ هزار تخلف ثبت شده است.

وی متوسط سرعت در مدت یاد شده را ۷۱ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: ۱۲۵ هزار تخلف سرعت غیرمجاز ثبت شده که بیشترین تخلف سرعت غیرمجار نیز در محورهای اردبیل- سه راهی سرعین، اردبیل- سرچم محدوده سه راهی فاراب و مشگین شهر- سه راهی لاهرود با میانگین سرعت ۹۰ کیلومتر برساعت به ثبت رسیده است.

رحمتی فعالیت ۱۴۸ سامانه تردد شمار، دوربین‌های نظارت تصویری، دوربین کنترل سرعت جاده‌ای و توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل را یادآور شد و اظهار داشت: در تعطیلات ۴ روز اخیر ۲۲ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل گفت: محورهای اردبیل- آستارا و بالعکس ۴ هزار تخلف، اردبیل- سه راهی مشگین شهر یک هزار و ۲۰۰ تخلف و هیر- سه راهی فاراب با یک هزار و ۱۰۰ تخلف بیشترین موارد تخلف سبقت غیرمجاز را به خود اختصاص داده‌اند.

-انتهای پیام/3463/611/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل هزار تردد هزار تخلف ثبت شده سه راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: در فروردین ماه سال جاری در مجموع بیش از ۳۷۶ هزار مسافر ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود که ۳۳۴ هزار و ۶۶۱ مسافر بود، رشد را نشان می دهد. 

وی با اشاره به اینکه ۲۴ ساعته شدن مرز ها تاثیر مثبتی در افزایش تردد ها و جابجایی مسافر دارد، تصریح کرد:  مجموع مسافر ایرانی و خارجی ورودی به کشور از پایانه های مرزی استان  در فروردین ماهه سال جاری ۱۹۹ هزار و ۸۰۱ مسافر و تعداد خروجی نیز ۱۶۶ هزار و ۴۸۱ مسافر است. 

دست نشان اظهار کرد: در این مدت بیشترین تردد مسافر از پایانه های مرزی استان نیز در پایانه مرزی بازرگان با بیش از ۱۲۲ هزار تردد مسافر بوده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل خود رشد ۴‌.۵۰ درصدی دارد. 

وی ادامه داد: پایانه مرزی رازی با بیش از ۱۱۴ هزار تردد مسافر ایرانی و خارجی در این مدت در جایگاه دوم بیشترین تردد پایانه های مرزی ۵ گانه استان را دارد. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در خصوص تاثیر توسعه پایانه های مرزی بر پیشرفت استان نیز یاد آور شد: در صورت برخورداری پایانه‌های مرزی از توسعه و رونق مناسب می‌توانند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور و استان به ارمغان آورند که این اداره‌کل در سالجاری اهتمام ویژه‌ای بر توسعه زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی دارد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز محورهای کامیاران با ورود دستگاه قضا
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 
  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل