Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در تهران اعلام کرد ۶۰ درصد از افراد مبتلا به کرونا سابقه مسافرت داشته‌اند.

به گزارش عصرایران به نقل از ایلنا، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد که۶۰ درصد از افراد مبتلا به کرونا سابقه مسافرت داشته‌اند، گفت: آموزش و پرورش در برگزاری حضوری امتحانات تجدید نظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: برای ذکر این موضوع که هنوز در استمرار پیک اول بیماری کرونا قرار داریم یا مرحله دوم بیماری کووید ۱۹ در حال شکل‌گیری است، نیازمند تحقیق و بررسی بیشتری هستیم. آمار‌ها نشان می‌دهد که میزان مراجعه مردم به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به آمار مراجعه کنندگان به بیمارستان ها در تهران ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته میزان مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در بخش سرپایی ۷.۹ درصد افزایش داشته و از مجموع افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی حدود ۱۰.۹ درصد بستری شدند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد از افراد مبتلا به کرونا سابقه مسافرت دارند، بررسی‌ها نشان می‌دهد که افراد بستری شده در ده روز گذشته در تماس با افراد آلوده بودند و مسافرت علت اصلی ابتلای آن‌ها ‌محسوب می‌شود.

زالی با بیان اینکه مسافرت‌ها میزان ابتلا به بیماری کرونا را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد، تصریح کرد: همچنین اگر ۵۰۰۰ نفر از استفاده کنندگان مترو و اتوبوس از ماسک استفاده نکنند انتقال آلودگی بیشتر خواهد شد.

وی همچنین درباره برگزاری حضوری امتحانات نهایی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‎کنیم، آموزش و پرورش تهران در برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری تجدید نظر کند.

لینک کوتاه: asriran.com/0034Oc

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زالی بیماری کرونا فرمانده ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند

به گزارش پارس نیوز ، براساس اعلام شرکت سایپا، پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GX، کوییک GXR ،کوییک اتوماتیک ، ساینا و شاهین اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

منبع : اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد