Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@07:04:47 GMT

اتفاق باورنکردنی برای باشگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۷۹۵۶

ساعت 24-علیرضا بیرانوند از جمع سرخپوشان پایتخت جدا می شود و یحیی گل محمدی و همکارانش برای پر کردن جای خالی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان کار سختی پیش روی خود می‌بینند.

یحیی گل‌محمدی از مدتی قبل در مصاحبه‌ای به صورت رسمی اعلام کرده بود بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان فعلی سرخپوشان در فصل آینده گلر اول این تیم به شمار می‌رود اما به هر حال پرسپولیس از آنجا که باید در فصل بعدی، جدا از بازی های لیگ و جام حذفی، در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد، نیاز به گلرهای بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو یحیی حتماً باید حداقل یک دروازه‌بان جدید به جمع بازیکنانش اضافه کند. در مورد جذب دروازه‌بان، حرف‌های زیادی به گوش می‌رسد و شایعات بزرگی در بین اهالی فوتبال رد و بدل می‌شود. از میان آمدن نام محمد رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن و حال حاضر تراکتور بگیرید تا پیام نیازمند که روزهای بسیار خوبی را در سپاهان سپری می‌کند. با این حال لیست هایی توسط برای رسانه‌ها و در میان شایعات دیده می‌شود که در نوع خود جالب است. تقریباً هر بازیکنی که حتی یک بار درون دروازه یک تیم لیگ برتری ایستاده، شانس حضور در باشگاه پرسپولیس و جانشینی علیرضا بیرانوند را پیدا کرده است! برخی کانال های هواداری هم این موضوع را حسابی داغ می کنند و با نام ها بازی می کنند تا شاید یکی از این دروازه بان ها به پرسپولیس نزدیک‌تر شود.

بیشتر بخوانید: بیرانوند و تنها گذاشتن پرسپولیس

البته در این میان بحث بازارگرمی هم مطرح است و خیلی ها احساس خطر کرده‌اند که نکند از قافله تبلیغ برای دروازه بان های تحت قرارداد خود عقب بمانند و ورود آنها به ماجرای تبلیغ دروازه بان، موضوع را عجیب تر می کند.

با این حال معضل کشف یک دروازه بان خوب و جانشینی مناسب برای علیرضا بیرانوند می تواند تمرکز کادر فنی و بازیکنان را به هم بریزد به خصوص این موضوع برای رادوشویچ جدی است زیرا او قرار است با حمایت یحیی گل محمدی در فصل آینده گل شماره یک لقب بگیرد.رادو دروازه بان خوب و کم حاشیه ای است اما او در حال حاضر یکی از شاکیان باشگاه به حساب می آید. البته مشکل رادو فنی نیست اما او به مسائل مالی اعتراض شدیدی دارد و اعتقادش این است که باشگاه تا به حال باید حداقل ۵۰ درصد از طلبش را پرداخت می‌کرد اما پرداختی به او از ۳۰ درصد هم کمتر است. باید تا دو هفته آینده صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. در حال حاضر شایعات باشگاه پرسپولیس را رها نمی کند و همه دروازبان های لیگ گزینه حضور در پرسپولیس هستند که این موضوع چالش جدی برای کادر فنی ایجاد کرده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟

یحیی گل محمدی گزینه اصلی تراکتور است و باید به زودی شاهد حضور او در تبریز باشیم.

طرفداری | ظاهرا کریم باقری هم به کادرفنی تراکتور در تبریز اضافه می‌شود.

حمید مطهری به عنوان مربی تراکتور انتخاب شد تا در ادامه لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

مذاکرات تراکتور با یحیی گل‌محمدی به خوبی پیش رفته و احتمالا باید شاهد حضور این سرمربی در تبریز باشیم. حضور حمید مطهری و عقد قرارداد با او نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به هدایت تی‌تی‌ها است.

در این بین شنیده می‌شود مدیران تراکتور علاقه دارند کریم باقری هم در تبریز حضور داشته باشد اما مشخص نیست این اتفاق بیافتد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!