Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@19:23:44 GMT

افتتاح ۲ ایستگاه آتش نشانی جدید در کرج

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۸۳۲۶

افتتاح ۲ ایستگاه آتش نشانی جدید در کرج

شهردار کرج از افتتاح دو ایستگاه آتش نشانی جدید در آینده‌ای نزدیک خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر کمالی زاده امروز (شنبه) در مراسم رونمایی از خودروهای جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با بیان اینکه این سازمان بستری ایمن برای شهر فراهم می‌کند، اظهار کرد: در هشت سال اخیر شاهد ورود نخستین بخش از دستگاه‌ها و ماشین آلات به ناوگان آتش نشانی شهرداری کرج هستیم؛ در سال ۹۵ نیز قراردادی در این راستا منعقد شد که به دلیل مشکلات ارزی محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با خرید ادوات و ماشین آلات جدید آتش نشانی به استانداردهای ایمنی نزدیک می‌شویم، افزود: باید گفت که در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی همچنان نیاز به تزریق کمک‌ها و اعتبارات استانی داریم.

شهردار کرج از افتتاح دو ایستگاه آتش نشانی جدید در آینده‌ای نزدیک خبرداد.

وی با بیان اینکه شهرداری کلانشهر کرج در حوزه‌هایی از جمله پسماند، آتش نشانی و یا اتوبوسرانی به کل استان خدمات رسانی می‌کند، اظهار امیدواری کرد: از سوی مسئولان استان حمایت‌های لازم برای خرید تجهیزات بیشتر و رفع مشکلات مربوط به این حوزه‌ها صورت گیرد تا شهری آرام، پایدار و با تاب آوری بیشتر برای شهروندان به ارمغان آوریم.

کمالی زاده با بیان اینکه در زمان شورای چهارم شهر کرج حدود دو تا سه هزار نیرو برای فعالیت در حوزه‌های مختلف جذب شهرداری کرج شده است، افزود: متأسفانه در بخش‌هایی از جمله آتش نشانی با کمبود نیروی متخصص مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه بخش سوم اتوبوس‌های نو نیز تا ۱۵ روز دیگر وارد ناوگان اتوبوسرانی کرج می‌شود، تصریح کرد: دو پروژه مهم و استراتژیک بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج با پیشرفت خوبی در حال انجام است که تا پایان سال جاری این پروژه‌ها به اتمام خواهد رسید.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: بالغ بر یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش پروژه‌هایی است که امسال توسط شهرداری کرج به سرانجام و افتتاح می‌رسد و نقطه عطفی در راستای توسعه کرج و به تبع استان البرز است.

کد خبر 427223

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر آتش نشاني کرج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری

محمد یساولی گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز در طبقه ششم یک ساختمان تجاری هفت طبقه شعله ور شد که حضور به موقع آتش نشانان موجب جلوگیری از سرایت آتش به طبقات دیگر ساختمان شد.

وی افزود: پس از تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ تیم‌های آتش نشانی از پنج ایستگاه آتش نشانی کرج به محل حادثه شتافتند.

رییس سازمان آتش نشانی کرج گفت: این آتش سوزی به طور کامل مهار و موقیعت حادثه ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه در مهار این آتش سوزی ۲۰ نفر آتش نشان حضور داشتند، اظهار کرد: دراین حادثه به کسی آسیب وارد نشد.

علت حادثه و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند