Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا یاری گفت: چرخه انتخابی تیم های ملی به کشتی گیران برای ادامه کار انگیزه می دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمیدرضا یاری، رئیس هیأت کشتی استان همدان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد وضعیت کشتی همدان گفت: در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا، فعالیت های ورزشی نداریم اما به کشتی گیران گفته ایم که به صورت انفرادی تمرینات آماده سازی خود را ادامه دهند تا هر زمان که اجازه فعالیت صادر شد، بتوانیم کار را راحت تر از سر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته کارهای جاری هیأت را پیگیری می کنیم و جلساتی را نیز با کمیته های مختلف برگزار کرده ایم و هفته آینده نیز آقای محسن کاوه مهمان کشتی همدان خواهد بود.

یاری تصریح کرد: توجه ویژه ای به رده سنی نونهالان داریم و به نفرات خود گفته ایم که آمادگی خود را حفظ کنند تا در صورت برگزاری مسابقات در شهریورماه، بتوانیم عملکرد موفقی داشته باشیم.

وی در مورد حضور استان همدان در لیگ برتر کشتی گفت: جلساتی را با آقای نصیرزاده رئیس سازمان لیگ برگزار کرده ایم و در صورتی که بتوانیم اسپاسنر خوبی پیدا کنیم قطعا در لیگ برتر کشتی آزاد شرکت خواهیم کرد.

یاری در مورد عملکرد فدراسیون کشتی و تعامل آن با هیأت های کشتی استان اظهار داشت: با حضور مدیریت جدید شاهد تغییرات خوبی هستیم و کار از تک بعدی بودن خارج شده است. یکی از قول هایی که آقای دبیر در مجمع داده بود، چرخه انتخابی بود که خوشبختانه به قول خود عمل کرد. همچنین فدراسیون در بخش عمرانی و مالی عملکرد خوبی داشته که نمونه بارز آن بازسازی خانه کشتی شهید هادی و پرداخت بدهی های شرکت های هواپیمایی، حق الزحمه داوران و سنوات پرسنل بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چرخه انتخابی به کشتی گیران برای ادامه کار انگیزه می دهد و خوشحالم که به تصویب رسید چراکه کشتی گیران می توانند به حق خود برسند و دیگر کسی به صورت انتصابی به مسابقات اعزام نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی کشتی گیران چرخه انتخابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد

قدرت حاج نوری افزود: نخستین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامی داشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی و قهرمان المپیک در حالی در اردبیل برگزار می‌شود که تاکنون حضور نمایندگان ارمنستان، قزاقستان و عراق در این مسابقات قطعی شده است.

او با بیان اینکه مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان، نقطه آغاز مسابقات جام صفوی در اردبیل است، اظهار کرد: این رقابت‌ها روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل با اشاره به اینکه این مسابقات بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد، بیان کرد: در این مسابقات بین المللی علاوه بر کشتی گیران سه کشور ارمنستان، قزاقستان و کشتی‌گیرانی از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور خواهند داشت.

حاج نوری اضافه کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه تیم‌های شرکت کننده پذیرش و روز پنجشنبه هم کشتی گیران وزن کشی خواهند شد و بعد از آن مسابقات به طور رسمی آغاز خواهد شد.

او با بیان اینکه مسابقات جام صفوی یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، ادامه داد: در این رقابت‌ها علاوه بر کشتی گیران خارجی، ۱۰ نفر اول کشور در هر وزن حضور خواهند داشت.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل با بیان اینکه به دنبال تثبیت و برندسازی جام صفوی هستیم، اظهار کرد: مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" در تقویم فدراسیون کشتی کشورمان ثبت شده است و تلاش می‌کنیم در سال‌های بعد در تقویم اتحادیه جهانی کشتی ثبت شود.

حاج نوری اظهار کرد: برگزاری مسابقاتی در این سطح علاوه بر شکوفایی استعدادها، افزایش شور و نشاط مردم به ویژه نوجوانان و جوانان، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان، باعث رونق و توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و توریسم ورزشی منطقه خواهد شد.

او از تمامی دلسوزان، علاقمندان، پیشکسوتان و خاک خوردگان ورزش به ویژه کشتی خواست، با وحدت و اتحاد گوشه‌ای از کار را دست بگیرند تا اردبیل میزبان شایسته‌ای برای شرکت کنندگان و مهمانان حاضر در این رویداد ورزشی مهم باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد