Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:18:58 GMT

اگر قائمی به قطر نرود در تیم والیبال گنبد بازی خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۸۶۷۰

اگر قائمی به قطر نرود در تیم والیبال گنبد بازی خواهد کرد

عظیم جزیده در گفتگو با مهر درباره تصمیم گیری دقیقه نود تیم شهرداری گنبد در مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: خوشبختانه همین که چراغ والیبال گنبد روشن ماند برای شهر و استان جای امیدواری دارد. زمان زیادی از دست داده ایم. متاسفانه بازیکنانی که مد نظرمان بودند را نمی توانیم جذب کنیم. با چند بازیکن بومی قرار داد خواهیم بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد ادامه داد: کمبود بازیکنان در چند پست مانند پشت خط زن و به ویژه پاسور حس می شود. پاسور موتور تیم محسوب می شود و بازیکن با تجربه نیاز است. مجبور هستیم از دسته یک بازیکن به خدمت بگیریم. مردم شرایط تیم را درک کنند ما مقصر نیستیم. سیاست باشگاه استفاده از بازیکنان بومی و جویای نام است.

وی درباره حضور فرهاد قائمی در تیم شهرداری گنبد نیز گفت: صحبت هایی با قائمی داشته ایم. اگر به قطر نرود اولویت نخست او گنبد است. قائمی با تیم قطر قرارداد دارد ولی اگر بنا بر شرایط کرونا نتواند برود و در ایران بماند تیم شهرداری گنبد اولویت اولش خواهد بود.

جزیده در پاسخ به این سوال که چرا گنبد که تماشاگران و علاقه مندان زیادی به والیبال دارد برای بقا در لیگ برتر با مشکل مواجه است؟ گفت: زیر ساخت ها درست نیست. اگر بتوانیم از زیر مجموعه شورا به سازمان فرهنگی منتقل شویم مشکلات حل می شود. اگر این اتفاق رخ دهد بودجه، هیات مدیره و باشگاه جدا خواهیم داشت. گنبد جز شهرهای اول استان بوده است و می تواند از پتانسیل سرمایه داران استفاده کند. مهم این است سازمان فرهنگی داشته باشیم. به دلیل نبود زیر ساخت ناهماهنگی هایی در ارگان شورا و شهر وجو دارد و دست شورا بسته است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد تاکید کرد: متاسفانه با توجه به شرایط اجتماعی جامعه کار برای همه ارگان ها به ویژه گنبد سخت است ولی همین که در لیگ حضور داریم اتفاق خوبی است و همیشه جز تیم های اول پرداختی بوده ایم.

کد خبر 4942240 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فرهاد قائمی والیبال تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتبال ایران فوتسال شهرداری گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که موفق شده است با کسب ۸ برد متوالی و به عنوان تنها تیم بدون باخت، راهی فینال لیگ منطقه‌ای غرب آسیا شود، امشب (پنج‌شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین بازی خود در فینال این رقابت‌ها را مقابل تیم الریاضی لبنان برگزار می‌کند.

شاگردان مصطفی هاشمی، اما در سری فینال این مسابقات که از فردا آغاز می‌شود، شرایط کاملا متفاوتی با مراحل گروهی و نیمه‌نهایی این مسابقات دارند. فینالی که آن را باید مقابل تیم الریاضی لبنان، قهرمان فصل گذشته این مسابقات برگزار کنند. 

 

ترکیب متفاوت شهرداری نسبت به فصل قبل

الریاضی لبنان به عنوان قهرمان فصل قبل این مسابقات، امسال نیز توانست به فینال برسد و حریف شهرداری گرگان شود. البته برخلاف فصل گذشته، شهرداری گرگان با ترکیب و نتایجی کاملا متفاوت، به عنوان نخستین تیم به فینال رسید تا حتی فیبا، نماینده ایران را اصلی‌ترین شانس برای کسب عنوان قهرمانی بداند.

نماینده ایران با کسب ۸ برد متوالی و بدون باخت، به عنوان تنها تیم بدون شکست این لیگ در فینال حضور دارد و نسبت به فصل قبل، ترکیب کاملا متفاوتی هم دارد؛ اتفاقی که در ترکیب الریاضی خیلی رخ نداده و آنها تن‌ها بازیکنان خارجی خود را تغییر داده‌اند.

برخلاف فصل قبل که ستارگانی، چون محمد جمشیدی، بهنام یخچالی، و پری پتی ترکیب گرگانی‌ها را تشکیل داده بودند، دراین فصل، اما اصلی‌ترین ستاره‌های تیم هاشمی نفراتی، چون سینا واحدی، ارسلان کاظمی، ویل چری و نرول پله بودند که البته در اتفاقی دور از انتظار، پله از جمع عقاب‌های ایرانی جدا شد.

 

تقویت الریاضی با سنتر تیم ملی استرالیا 

لبنانی‌های که حریف دیرینه ایران در بسکتبال آسیا به شمار می‌روند؛ «تان میکر» سنتر تیم ملی استرالیا را به خدمت گرفتند تا همانند فینال فصل قبل مقابل نماینده ایران به پیروزی رسیده و از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع کنند.

بازیکنی که حتی با وجود عدم درخشش خیلی زیاد در بازی سوم نیمه‌نهایی الریاضی مقابل ساجس لبنان، زمینه‌های برتری این تیم را فراهم کرد تا آنها با برتری ۲ بر یک در این سری، بار دیگر در فینال این مسابقات حاضر شوند؛ ستاره تاثیرگذاری که قطعا باید مورد توجه برنامه‌های تاکتیکی نماینده ایران در سری فینال باشد.

 

دست خالی شهرداری و عدم صدور کارت بازی حدادی

یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان شهرداری گرگان در فصل جاری لیگ برتر ایران و حتی سوپر لیگ غرب آسیا، «نورول پله» سنتر آمریکایی این تیم بود که البته با پیراهن تیم ملی لبنان در میادین ملی دست به توپ می‌شود. 

این ستاره شهرداری پس از آن که تیم ملی لبنان را در مسابقات پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ عربستان همراهی کرد، تصمیم خود برای جدایی از جمع عقاب‌های ایرانی را اعلام کرد و به همکاری خود با این تیم پایان داد که دلیل این اتفاق هم تاخیر در پرداخت حق و حقوق او، از طرف باشگاه ایرانی اعلام شد.

به این ترتیب شهرداری گرگان تصمیم گرفت که برای پر کردن این نقطه ضعف خود با سنتر صربستانی توافق کند که این اتفاق نیز رخ نداد. در نهایت با توجه به عدم جذب بازیکن خارجی، باشگاه شهرداری گرگان با حامد حدادی برای بازی در فینال غرب آسیا به توافق رسید که در اتفاقی عجیب، کارت بازی او از طرف وابا، فدراسیون بسکتبال غرب آسیا صادر نشد.

در شرایط کنونی مصطفی هاشمی یکی از اصلی‌ترین ستاره‌های خود را در اختیار ندارد و از داشتن یک بازیکن سنتر تخصصی نیز محروم است. با این شرایط باید منتظر ماند و دید که آیا نماینده ایران می‌تواند برخلاف فصل قبل، حریف لبنانی خود را شکست داده و در پایان این سری عنوان قهرمانی را ازآن خود کند یا خیر.

برنامه بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا در لیگ منطقه‌ای غرب آسیا:
بازی اول)
الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت، ساعت ۲۰:۳۰ در بیروت
بازی دوم)
شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران
بازی سوم)
الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها هم به صورت تک بازی، از ساعت ۲۱:۴۵ امشب (چهارشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)، میان تیم‌های ساجس لبنان و الشرطه عراق به میزبانی سالن غزیر در لبنان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)