Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس بین الملل خرداد _فرهنگ مرات: نظرسنجی‌های هفته اخیر در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که به صورت ایالتی یا سراسری انجام شد نشان از برتری قاطع بایدن نسبت به ترامپ دارد. در اکثر ایالت‌ها این برتری به اختلاف دو رقمی رسیده است. با نگاهی به آمار در می‌یابیم که تصمیمات دونالد ترامپ به شدت به ضررش تمام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درحال نابودی پل‌های پشت سرش و نیز نابودی بخت خود برای پیروزی در انتخابات است.
به گزارش خرداد ،اوضاع ترامپ در میان هم حزبی‌هایش نیز خراب است و تعداد بسیاری از جمهوری‌خواهان نیز از او روی برگرداندند. عرصه به حدی برای ترامپ تنگ شده است که اکثریت وزرای کابینه جورج دبلیو بوش که تشکیل شده از افراد سرشناس و با نفوذ در حزب جمهوری‌خواه هستند دور هم جمع شدند و یک سازمان رسمی برای اعلام برائت از ترامپ و فعالیت انتخاباتی علیه او را تشکیل دادند. جورج کانوی که از تئوریسین‌ها و استراتژیست‌های مشهور حزب جمهوری‌خواه است و همسرش نیز هم اکنون مشاور ترامپ در کاخ سفید است در صفحه شخصی توییتر خود که بیشتر دنبال‌کنندگان آن افراد حامی حزب جمهوری‌خواه هستند یک نظرسنجی قرار داده است و از کاربران توییتر پرسیده است که به کدام‌یک بیشتر اطمینان دارند؟ دونالد ترامپ یا ساندویچ مسموم و فاسد ماهی؟ در کمال تعجب ۹۱درصد به ساندویچ مسموم و فاسد ماهی رای دادند. 
وضع دونالد ترامپ در نظرسنجی‌های رسمی هم تعریفی ندارد. بدترین نتیجه نظرسنجی‌ها برای ترامپ مربوط به نظرسنجی موسسه سیینا در شهر نیویرک است که بایدن با نتیجه ۵۷ بر ۳۲ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد و اختلاف آن‌ها به ۲۵ درصد رسیده است. بهترین نتیجه برای ترامپ مربوط به نظرسنجی سی‌ان‌بی‌سی در شهر پنسیلوانیاست که ترامپ تنها با اختلاف شکننده ۵۰ بر ۴۶ درصد از بایدن برتری دارد. 
در تمام انتخابات‌های سراسری بایدن از ترامپ پیشی گرفته است. در نظرسنجی اکونومیست نتیجه ۴۷ به ۴۰ درصد، در نظرسنجی سی‌ان‌بی‌سی نتیجه ۴۸ به ۴۱ درصد و در نظرسنجی امرسون نتیجه ۵۳ به ۴۷ درصد به نفع بایدن رقم خورده است. 
حالا رای‌گیری و نظرسنجی تلفنی سی‌ان‌ان که با مشارکت افرادی برگزار می‌شود که تا کنون برای شرکت در انتخابات اصلی ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند و یک نظرسنجی بسیار دقیق و مهم است نشان می‌دهد ۵۱ درصد از این افراد به بایدن رای خواهند داد و ۴۱ درصد به ترامپ رای می‌دهند. اختلاف ۱۰ درصدی بین افرادی که به طور قطع در انتخابات شرکت می‌کنند اختلاف بالایی است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.
به نظر می‌رسد روش ترامپ در برخورد با اعتراضات سراسری که به دلیل قتل فجیع و غیرانسانی جورج فلوید توسط افسر پلیس آمریکا رخ داده است تاثیر مهمی بر نتایج گذاشته است و اختلاف آرای ترامپ و بایدن را دو رقمی کرده است. ترامپ اگر می‌خواهد پیروز انتخابات باشد باید به دنبال راهی بگردد که دل مردم معترض حاضر در خیابان‌ها را بدست آورد و مرهمی برای زخم‌های سایر نژادهای آمریکا به غیر از سفیدپوستان ارائه دهد.
برچسب ها: بایدن ، ترامپ ، انتخابات ، آمریکا ، نظرسنجی

منبع: خرداد

کلیدواژه: بایدن ترامپ انتخابات آمریکا نظرسنجی نظرسنجی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا امشب در سالن زنده‌یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

تیم شهرداری گرگان با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کرد. بازیکنان گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسیدند. شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود و ۲ تیم در تعداد پیروزی ها یک بر یک شدند.

ویل چری با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار بود.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول، سوم و چهارم را به ترتیب با  ۲۳ بر ۲۲، ۲۶ بر ۲۰ و  ۲۸ بر ۱۸  پیروز شد و فقط کوارتر دوم را با نتیجه ۲۳ بر ۱۸ به الریاضی واگذار کرد.

 فینال سوم  این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • تولید نفت اوپک در آوریل کاهش یافت
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس