Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@12:15:52 GMT

تاریخ برگزاری انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۸۹۴۳

روزنامه استاد الدوحه مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به جمع بندی نهایی برای ادامه انتخابی جهانی ۲۰۲۲ رسیده است.

به گزارش استاد الدوحه، بازی‌های برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاده است. روزنامه استاد الدوحه قطر در شماره امروز شنبه خود مدعی شد که AFC با مشورت فیفا به جمع بندی نهایی برای برگزاری دور برگشت انتخابی جهانی جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان برگزاری انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد

طبق اعلام این سایت قطری دو بازی نخست دور برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ۸ و ۱۳ اکتبر (۱۷ و ۲۲ مهر) و دو بازی بعدی هم در ۱۲ و ۱۷ نوامبر (۲۲ و ۲۷ آبان) برگزار خواهند شد. این روزنامه قطری درباره اینکه این بازی‌ها چگونه برگزار خواهند شد هیچ توضیحی نداده است.

پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که در ۱۵ ژوئن جمع بندی نهایی خود را درباره زمان و چگونگی برگزاری این رقابت‌ها اعلام خواهد کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال جام جهانی قطر ویروس فیفا بازی فوتبال آسیا بازی جام جهانی رقابت قطر ویروس انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد

برونو گیمارش به مدت یک ماه با 100 میلیون پوند در دسترس خواهد بود. 

طرفداری | تیم‌های علاقه‌مند تا تاریخ مشخصی می‌توانند با 100 میلیون پوند او را به خدمت بگیرند. 

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ برونو گیمارش در قرارداد خود بند آزادسازی به ارزش 100 میلیون پوند دارد. تیم‌های علاقه‌مند به این بازیکن می‌توانند از آخرین هفته ماه مِی میلادی تا روز آغازین آخرین هفته ماه ژوئن این بند را فعال کنند (4 خرداد تا 4 تیر). از ماه جولای و اوت، تنها با مذاکره با نیوکاسل می‌توان برونو گیمارش را به خدمت گرفت. روزهای گذشته نشریه تلگراف از علاقه منچسترسیتی و آرسنال به هافبک برزیلی نیوکاسل پرده برداشته بود. هافبک 26 ساله طی فصل جاری 4 گل و 6 پاس گل در لیگ برتر به ثبت رسانده است. 

پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • محسن محمدسیفی طلایی شد
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • انتخابی جام جهانی| زهرا کیانی باز هم طلا گرفت
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد