Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ۲۰ شامل اقتصادهای ثروتمند و نوظهور جهان وعده داده است تا ۲۱ میلیارد دلار برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اختصاص دهد. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، گروه 20 اوایل روز شنبه اعلام کرد: کشورهای عضو این گروه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا 21 میلیارد دلار اختصاص خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه 20 با انتشار بیانیه‌ای افزود: این گروه همراه با کشورهای دعوت شده، تلاش های جهانی را برای حمایت از مقابله علیه شیوع ویروس کرونا هماهنگ کرده است. تا امروز اعضای گروه 20 و کشورهای دعوت شده وعده داده‌اند تا 21 میلیارد دلار برای حمایت از منابع مالی مورد نیاز بهداشت جهانی اختصاص دهند.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ترکیه/ 57 هزار تست روزانهآخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از 41000 آمریکایی در 24 ساعت گذشته +جدول

 

در ماه آوریل این گروه از همه کشورها، سازمان های غیردولتی و بخش خصوصی خواسته بود تا کمبود 8 میلیارد دلاری منابع مالی مورد نیاز برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را تامین کنند.

عربستان سعودی رئیس فعلی گروه 20 وعده داده است تا 500 میلیون دلار برای حمایت از تلاش های جهانی با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا اختصاص دهد.

تاکنون حداقل 391108 نفر در سراسر جهان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند و بیش از 6.68 میلیون نفر نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,87,89,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا مقابله با شیوع ویروس کرونا میلیارد دلار گروه 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبانت، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با اشاره به انباشت زباله در نوار غزه، درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و وقوع اپیدمی در این باریکه هشدار داد.

آنروا با تاکید بر افزایش دما با نزدیک شدن فصل تابستان اعلام کرد که زباله در سراسر نوار غزه تلنبار شده و حشرات و موش‌ها و همچنین بیماری‌ها و اپیدمی‌ها رو به افزایش است.

به گفته این آژانس، فقدان سیستم بهداشت مناسب شرایط را وخیم‌تر می‌کند. هشدارها درباره شیوع بیماری‌های واگیر در شهر غزه پس از انباشت حجم وسیعی از زباله و فاضلاب در خیابان‌های این شهر، تشدید شده است. همچنین اجساد باقیمانده زیر آوار بمباران وحشیانه رژیم صیهونیستی نیز به این هشدارها دامن می‎‌زند.

کد خبر 6097958

دیگر خبرها

  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • عوامل شیوع بیماری آسم و راهکارهای درمان
  • رئیسی: از قیمت کالاها مطلع هستم /موشک جواب موشک است/عضو گروه و حزبی نیستم /ابربدهکاران بانکی که پچ‌پچ جلسات و محافل بود را علنی کردیم
  • دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی
  • اسب تروجان
  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟! | روایت متفاوت حسین شریعتمداری از حمله ایران به اسرائیل