Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی ایران‌خودرو قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ویژه عید سعید فطر محصولات خود را برای ۱۵ هزار دستگاه که بیش از چهار میلیون و ۳۶۰ هزار نفر ثبت‌نام‌ کرده بودند در حضور نهادها و مسئولان نظارتی انجام داد.

گردونه ایران‌خودرو برای ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار نفر متقاضی چرخید

قدس آنلاین: به گزارش ایسنا، صبح امروز شنبه( ۱۷ خرداد ماه) گروه صنعتی ایران‌خودرو در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی وزارت صمت و پلیس امنیت اقتصادی قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ۱۵ هزار دستگاه از محصولات خود ویژه عید سعید فطر که پیش ثبت‌نام از چهارم خرداد و ثبت‌نام اصلی از هفتم خرداد آغاز وتا ۱۴ خرداد ادامه داشت را در محل ساپکو انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار از میان پنج میلیون و ۲۷۳ هزار نفر شرکت کننده بطور کلی که در میان آن‌ها ۳۹ هزار ۱۸ نفر در گروه سایپا هم ثبت‌نام کرده بودند و ۳۴۵ هزار و ۸۱۳ نفر هم پلاک فعال داشته یا فاقد گواهی‌نامه بودند که از دور متقاضیان واجد شرایط حذف شدند. در نهایت چهار میلیون و ۳۶۰ هزار و ۱۵۳ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی ثبت‌نام کنندگان بودند که قرعه‌کشی میان این افراد برگزار شد.
 
مطابق آمار اعلامی ایران خودرو تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای خودرو را نا ۳۲۵ هزار و ۳۹۷ نفر، دو میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۰۱ نفر متقاضی پژو پارس، یک میلیون و ۵۰ هزار و ۴۵۳ نفر متقاضی پژو ۲۰۶ معمولی و ۵۹۹ هزار و ۴۰۲ نفر متقاضی پژو ۴۰۵ اس ال ایکس بودند.

 لازم به ذکر است که ۱۰ درصد بیش از ظرفیت ثبت نام ۱۵ هزار دستگاه به عنوان ظرفیت ذخیره تعیین و در نظر گرفته می شود تا در صورتی که برخی از پذیرفته شدگان نسبت به پرداخت وجه اقدام نکردند با این تعداد جایگزین شوند.

نتایج قرعه کشی بلافاصله به مشتریان اطلاع رسانی می‌شود گفت: بانک اطلاعاتی تمامی ثبت نام کنندگان و پذیرفته شدگان در اختیار نهادهای نظارتی قرار خواهد گرفت.

گروه ایران‌خودرو قول داده است که به‌طور همزمان به تعهدات معوق خود نیز عمل کرده و به زودی تعداد آن‌ها را به صفر خواهد رساند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو فروش فوق العاده خودرو ایران خودرو نفر متقاضی قرعه کشی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز_ چهارشنبه،پنجم اردیبهشت ماه_ تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است.

این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

تنها متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفاً در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع ایسنا

کد خبر 747540

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه