Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:57:53 GMT

اولین دوره آموزش مجازی زنان و خانواده تمدن ساز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۹۱۷۸

اولین دوره آموزش مجازی زنان و خانواده تمدن ساز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، اولین دوره آموزش مجازی زنان و خانواده تمدن ساز در نهضت پیشرفت به همت اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان آغاز شد.

عاطفه سعیدی نژاد مدیرکل دفتر امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با اعلام این خبر عنوان کرد: این دوره آموزشی باحضور فعالان فرهنگی استان اصفهان، مدیران عامل سازمان‌های مردم نهاد و فعالان عرصه تبلیغ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح محورهای این دوره آموزشی بیان کرد: در اولین دوره آموزش مجازی زنان و خانواده تمدن ساز در نهضت پیشرفت موضوعاتی از قبیل تفکر انقلابی، انسان انقلابی در عصر حاضر و چگونگی طراحی اقدامات فرهنگی تبلیغ محور با توجه به طرح آمایش سرزمینی استان، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

مدیرکل دفتر اموربانوان سازمان تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: هماهنگی لازم به منظور آغاز دوره در استان‌های بوشهر و تهران نیز انجام شده و دوره مذکور ازسوم تیرماه در این استان‌ها برگزار خواهد شد.

سعیدی نژاد در پایان این گفتگو و با اشاره به اهمیت فعال شدن نیروهای انقلابی در مختصات محیط پیرامونی تاکید کرد: اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، با رویکرد انجام فعالیت‌های متمرکز و هدف گذاری شده، به زودی عملیات اجرایی نهضت پیشرفت را با موضوع زن انقلابی در استان‌ها آغاز خواهد کرد.

گفتنی است، اولین دوره آموزش مجازی زنان و خانواده تمدن‌ساز در نهضت پیشرفت از ۱۷ خردادماه آغاز و تا پایان تیرماه در سه استان اصفهان، بوشهر و تهران ادامه خواهد یافت.

کد خبر 4942339

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش مجازی تمدن اسلامی زنان سازمان تبلیغات اسلامی امام خمینی ره ویروس کرونا معرفی کتاب کنفرانس بین المللی معرفی نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی فلسفه دفتر تبلیغات اسلامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مجمع عالی حکمت اسلامی انقلاب اسلامی ایران اصول فقه سالروز رحلت امام محسن الویری سازمان تبلیغات اسلامی نهضت پیشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش قدس آنلاین رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی