Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@23:48:27 GMT

فوتبال ایتالیا هم با ۵ تعویض موافقت کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۹۲۱۹

فوتبال ایتالیا هم با ۵ تعویض موافقت کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، پس از این که اتحادیه بین‌المللی فوتبال رسماً انجام ۵ تعویض تا سال ۲۰۲۱ را تصویب کرد، لیگ‌های بزرگ هم پذیرفتند این قانون را در نظر بگیرند. فدراسیون فوتبال ایتالیا هم تأیید کرد در ادامه مسابقات سری‌آ باشگاه‌ها می‌توانند ۵ تعویض انجام دهند.

برای بازی‌های باقی مانده فصل ۲۰۱۹/۲۰ تعداد تعویض‌های مورد استفاده در طول مسابقه از سه بازیکن به پنج بازیکن افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطابق با اصلاح قانون موقت انجام شده توسط اتحادیه بین‌المللی فوتبال در ماه گذشته است. مسئولین همچنین تصویب کردند تا حداکثر تعداد بازیکنان جایگزین روی نیمکت باشگاه‌ها را از ۷ به ۹ بازیکن افزایش بدهند.

فیفا این تغییر را موقتی خوانده، اما گفته می‌شود شاید تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز تمدید شود. هدف از تصویب این قانون، حفظ سلامتی بازیکنان است چرا که در صورت از سرگیری لیگ‌ها قرار شده تا بازی‌های باقی‌مانده به صورت فشرده و با فاصله ۷۲ ساعت برگزار شود.

قرار است مسابقات سری‌آ ایتالیا از ۲۰ جون با دیدار تورینو و پارما از سر گرفته شود.

کد خبر 518481 برچسب‌ها فوتبال - لیگ سری A ایتالیا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ سری A ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس

۷۵ سال از یکی از تاریک ترین روزهای تاریخ فوتبال ایتالیا گذشت.

طرفداری - 4 می 1949 یک روز سیاه در تاریخ فوتبال ایتالیاست، روزی که هواپیمای حامل بازیکنان تورینو که پس از یک دیدار دوستانه در مقابل بنفیکا از لیسبون باز می گشتند با توجه به وضعیت بد جوی در نزدیکی کلیسای سوپرگا سقوط کرد و نسلی طلایی از فوتبال ایتالیا به ابدیت شتافت. در آستانه هفتاد و پنجمین سالگرد این اتفاق ناگوار، باشگاه تورینو برای بزرگداشت این روز از پیراهن ویژه ای رونمایی کرد. تورینو از پیراهن در بازی جمعه شب مقابل بولونیا استفاده می کند.

داستانِ تورینو: تجدید حیات غم انگیز ترین باشگاه تاریخ فوتبال

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • موافقت با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام