Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گذشت یک سال و نیم از وعده وزیر ارتباطات مبنی بر تجهیز دهستان نیلکوه به اینترنت پر سرعت، هنوز این وعده در حد حرف باقی مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، دی‌ماه ۱۳۹۷ آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات در سفر هیئت دولت به استان گلستان در همایشی در سالن اجتماعات پارک ملی گلستان به مایلی سرپرست فرمانداری گالیکش قول داد تا طی ۶ ماه آینده مشکل آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه دهستان نیلکوه گالیکش برطرف شود و اهالی این دهستان از خطوط پرسرعت تلفن همراه بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با گذشت یک سال و نیم از این وعده، هیچ تغییری در مشکل یاد شده مشاهده نشده است و مردم این دهستان هنوز هم با مشکل آنتن دهی و نداشتن اینترنت پر سرعت دست  پنجه نرم می کنند.

همچنین آذری‌جهرمی که برای آغاز احداث پروژه هوشمند سیستم اعلام حریق در پارک ملی گلستان به گالیکش سفر کرده بود؛ از بهره‌برداری این طرح طی ۹ ماهه خبر داد؛ اما این پروژه‌ای نیز سرنوشت آن مانند سرنوشت اینترنت پر سرعت دهستان نیلکوه شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکو‌های داخلی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکو‌های داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

وی افزود: از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب کردند، تشکر می‌کنم.

زارع پور در پایان گفت: این حرکت با فتوای محکم رهبر انقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • مشکل آب مشهد به سرعت قابل حل است
  • ناسا از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین، پیام دریافت کرد!
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت