Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@09:49:33 GMT

حقوق ویلموتس: روزی ۵۰۰ میلیون تومان!

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۹۵۷۶

حقوق ویلموتس: روزی ۵۰۰ میلیون تومان!

 از زمان حضور مارک ویلموتس در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران تا امروز همیشه بحث‌های زیادی درباره مبلغ و بند‌های قرارداد او در رسانه‌ها مطرح شده است. روز گذشته بود که در یک برنامه تلویزیونی ابعاد جدیدی از قرارداد درخشان فدراسیون با مرد بلژیکی مشخص شد. بر اساس این قرارداد، اگر ویلموتس تا یک ژوئن ۲۰۲۰ سرمربی تیم ملی می‌ماند نزدیک به ۸ میلیون یورو از فدراسیون دریافت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با وجود شکایت او از فدراسیون ممکن است حتی با وجود رفتنش این مبلغ را دریافت کند. ویلموتس تا همین الان هم ۲ میلیون یورو از فدراسیون دریافت کرده است.

این پول برای سرمربی‌ای که همین الان هم بیکار است مبلغ بالایی محسوب می‌شود. حالا اگر مبلغ دریافتی او را بر تعداد روز‌هایی که همراه تیم ملی بوده است تقسیم کنیم عمق فاجعه مشخص می‌شود.

ویلموتس روز ۷ خرداد ماه سال ۹۸ به ایران آمد تا تیم ملی را برای دو مسابقه با سوریه و کره‌جنوبی آماده کند. او بعد از کسب پیروزی برابر سوریه و تساوی برابر کره روز دوم تیر به مرخصی رفت. بعد از گذشت چند روز او دوباره در تاریخ ۱۵ تیر به ایران آمد تا تیم ملی را برای دیدار با تیم ملی امید آماده کند. او بعد از این مسابقه از تاریخ ۲۴ تیر ایران را ترک کرد و ۸ شهریور برای برگزاری نشست با مربیان لیگ برتری و همچنین اردوی تیم ملی در راه جام جهانی به ایران برگشت. او بعد از بازگشت از هنگ کنگ به همراه تیم ملی، تا تاریخ ۲۲ شهریور و برای تماشای دیدار گل گهر و پارس جنوبی جم در ایران بود، اما به مدت یک هفته دوباره ایران را ترک کرد و ۳۱ شهریور برای تماشای دربی مجددا به ایران برگشت. بعد از دربی هم دوباره ایران را ترک کرد و در تاریخ ۱۲ مهر برای تماشای دیدار تیم‌های تراکتور و پارس جنوبی و همچنین برگزاری اردوی تیم ملی برای دیدار برابر کامبوج و بحرین به ایران برگشت.

تیم ملی، کامبوج را با شکستی پر گل بدرقه کرد، اما در تاریخ ۲۳ مهر به بحرین باخت. بعد از این شکست ویلموتس ایران را ترک کرد و بعد از کلی ماجرا و حرف و حدیث با دریافت مبلغی از قراردادش راضی شد تا در تاریخ ۱۸ آبان و چند روز مانده به بازی حساس با عراق به ایران برگردد. ویلموتس ۲۳ آبان و بعد از شکست برابر عراق برای همیشه ایران را ترک و در نهایت برای گرفتن باقی‌مانده مطالباتش از فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

اگر همه روز‌هایی را که ویلموتس چه در ایران و چه در کشور‌های دیگر تیم ملی را همراهی کرده است، حساب کنیم به عدد ۶۶ می‌رسیم. تا این‌جای کار ویلموتس از فدراسیون ۲ میلیون یورو دریافت کرده است که می‌شود تقریبا روزی ۳۰ هزار یورو. با در نظر گرفتن قیمت وقت یورو معادل ۱۶ هزار تومان، ویلموتس به ازای هر روزی که به همراه تیم ملی بوده حدود ۴۸۰ میلیون تومان دریافت کرده است. این مبلغ جدا از پاداش‌هایی است که از فدراسیون گرفته است.

حالا که ویلموتس از فدراسیون شکایت کرده و احتمال دارد در این پرونده برنده شود می‌توانیم بر اساس آن هم دریافتی روزانه ویلموتس را محاسبه کنیم. جمع مبلغ قرارداد ویلموتس ۷ میلیون و ۸۷۵ هزار یور است که از آن ۲ میلیون یورو را کم می‌کنیم و به مبلغ ۵ میلیون و ۸۷۵ هزار یورو می‌رسیم. در صورت شکست فدراسیون در این پرونده، ایران باید مبلغ بسیار زیادی را به ویلموتس پرداخت کند.

با توجه به این رقم و حضور ۶۶ روزه ویلموتس به همراه تیم ملی، او به ازای هر روز چیزی حدود ۸۹ هزار یورو خرج روی دست فدراسیون می‌گذارد که با یوروی ۱۹ هزار تومانی این روز‌ها می‌شود چیزی حدود یک میلیارد و ۶۹۱ میلیون تومان. تازه فدراسیون باید شانس بیاورد که قیمت یورو از این بالاتر نرود. این مبلغ را به اضافه آن ۴۸۰ میلیون تومان که بکنیم به عدد ۲ میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومان می‌رسیم؛ دریافتی روزانه مرد نجیب بلژیکی در ۶۶ روزی که همراه تیم ملی بوده است. البته این مبلغ برای زمانی است که ویلموتس در فیفا بتواند فدراسیون را محکوم کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ویلموتس مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون والیبال، موریس موتو پائز نهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید. این مربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدارسوین والیبال دیدار و در خصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند.

پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد. تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

کد خبر 6087214

دیگر خبرها

  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد
  • جزییات حراج بعدی شمش طلا در هفته آینده
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • روزی برای رادیو
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال