Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@22:03:45 GMT

فعالان سایت‌های شرط‌بندی شناسایی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۰۱۱۹

فعالان سایت‌های شرط‌بندی شناسایی می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ اکبر نصرتی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌غربی، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برای جلوگیری از فعالیت این سایت‌ها در فضای مجازی شهروندان باید در صورت مواجهه با گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا روند برخورد قانونی با فعالان این بخش سرعت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: همچنین شهروندان می‌توانند به محض مشاهده چنین سایت‌هایی در بستر فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www. cyberpolice. ir مرکز فوریت‌های سایبری پیگیر شده و موضوع را با کارشناسان این پلیس درمیان بگذارند.  

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌غربی اضافه کرد: گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی از این فرصت استفاده کرده و با تبلیغات فراوان به دنبال ترغیب جوانان برای شرط‌بندی می‌باشند.  

سرهنگ نصرتی افزود: در پی‌این شعارهای تبلیغاتی، گردانندگان سایت‌ها در ترفندی زیرکانه کاربرانی را که برای بار اول وارد سایت شده، از روی فنون روانشناسی مبلغ اندکی برنده و فرد را برای سرمایه‌گذاری‌های بیشتر تطمیع کنند.  

وی ادامه داد: شیرینی بردهای اولیه باعث می‌شود به رغم باخت‌های بعدی، شخص همچنان به دنبال بازی باشد تا بتواند برنده شود در حالی‌که دیگر امکان برنده شدن کم و کمتر می‌شود.  

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در سایت‌های شرط‌بندی وقتی از مبلغی فراتر می‌رود، برنامه طوری پیش می‌رود که برگه‌هایی که به فرد داده یا تاس‌هایی که برای او ریخته می‌شود به گونه‌ای است که امکان برنده شدن برای کاربر ممکن نباشد.  

وی گفت: درگاه‌های بانکی کشور مستقیم در اختیار قماربازان قرار نمی‌گیرد، سایت‌های شرط‌بندی اقدام به اجاره کارت‌های بانکی شهروندان می‌کنند.  

مطابق قوانین و مقررات جاری، مسئولیت تمام تراکنش‌ها و مبادلاتی که از طریق حساب و کارت بانکی شهروندان انجام می‌شود، برعهده دارنده حساب است و هیچ ادعایی مبنی بر اجاره دادن حساب برای مراجع قانونی و انتظامی و قضایی قابل قبول نیست.  

سالانه صدها مورد جرم مربوط به استفاده نامناسب از اینترنت و فضای مجازی در آذربایجان‌غربی کشف و ده‌ها نفر که بیشتر آنان نیز جوان هستند، به خاطر این جرم‌ها دستگیر و روانه زندان می‌شوند.  

کد خبر 518518 برچسب‌ها پلیس فتا استان آذربایجان غربی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس فتا استان آذربایجان غربی سایت های شرط بندی آذربایجان غربی سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در  این مراسم گفت: ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اندیشه های اسلامی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان بسیار مهم است .

حجت الاسلام امامی افزود: برای تحقق این اهداف حمایت همه جانبه از جامعه قرآنی امری اجتناب ناپذیری است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • «س.ق» یا «پ.ص» ؛ کدام بازیگر زن باعث اغفال امیر تتلو در ترکیه شد؟
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • در دومین جلسه دادگاه «تتلو» چه گذشت؟ + عکس
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو