Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت مترو تهران از نصب پد‌های ضد ارتعاش در خط ۷ مترو تا پایان سال خبر داد و گفت: نواقص این خط برطرف شده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره تکمیل نصب پد‌های ضد ارتعاش در خط ۷ مترو اظهارداشت: انجام مطالعات ارتعاشی توسط شرکت مشاور در این زمینه تعیین و بررسی‌های لازم در ۸ نقطه خط ۷ نیز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به تحریم‌ها ناچار به استفاده از پد‌های تولید داخل برای کاهش ارتعاش در بافت متراکم خط ۷ بودیم که پس از بررسی و آزمایش‌های بسیار از نمونه‌های مشابه خارجی استفاده کرده و نتایج خوبی نیز به دست آوردیم.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به اینکه این عملیات در حال حاضر نیز با وجود بهره برداری از خط ۷ در ساعات محدودی ادامه دارد، عنوان کرد: در نهایت تا پایان سال جاری تمام پد‌های در نظر گرفته شده برای خط ۷ نصب می‌شود.

امام گفت: همچنین با نصب تعدادی سنسور در سطح و در داخل تونل‌ها سعی شده از ارتعاشات و صدا‌های اضافی که ممکن است به دلیل مشکلات هندسی باشد، مطلع شویم. البته بخش عمده‌ای از این مشکلات هندسی در جریان رفع نقایص خط ۷ مرتفع شده است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران خاطرنشان کرد: پس از تعطیلی خط ۷ در سال ۹۶ که با هدف رفع نواقص ایمنی و فنی انجام شد بسیاری از نقایص از جمله عیوب هندسی، عرضی و تراز و فاصله ریل‌ها در بیش از ۸ هزار متر از مسیر اصلاح شد. انجام این اقدام ضمن برطرف کردن ریسک خروج قطار از ریل به کاهش ارتعاش و صدا‌های اضافه در این خط کمک بسیاری می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: متروی تهران خط 7مترو بهره برداری مترو شرکت مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اصلاح هندسی بر اساس نیازهای ترافیکی و لزوم بهبود تردد صورت می‌گیرد، گفت: بر این اساس اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزا طاهر شرقی برای رفاه حال شهروندان در این منطقه در حال اجرا است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌منظور اصلاح نقاط حادثه‌خیز منطقه ۹ شهرداری اصفهان، ایمن‌سازی و اصلاح شکل هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزا طاهر شرقی با هزینه‌ای بالغ‌بر سه میلیارد ریال در این منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: روند اجرای فعالیت‌های عمرانی منطقه ٩ شهرداری اصفهان با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری، همچنین اجرای تعهدات با عنوان خدمات به شهروندان، توسعه محلات در راستای تأمین رفاه و آسایش و جلب رضایت آن‌ها است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مدت زمان اجرای اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزا طاهر شرقی پس از رفع معارضات حداکثر سه ماه است و پیش‌بینی می‌شود، در مدت زمان کوتاه‌تری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

قاضی‌عسگر ادامه داد: این پروژه با هدف تعریض باند جنوبی ابتدای خیابان میرزا طاهر شرقی به‌طول بیش از ۱۲۵ متر برای رفع مشکلات ترافیکی و تسهیل در تردد و نیز اصلاح راستگرد خروجی خیابان میرزا طاهر شرقی به کندروی بزرگراه شهید خرازی و اتوبان آغاز به‌کار خواهد کرد.

کد خبر 747449

دیگر خبرها

  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟