Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا سیدمیر گفت: طبق بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی هر دانشجوی دانشگاه آزاد یزد می‌تواند در دانشگاه آزاد همان شهری که سکونت دارد، امتحان بدهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدرضا سیدمیر مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا پیرامون نحوه برگزاری امتحانات این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد یزد جهت برگزاری امتحانات، تابع بخشنامه‌ای است که از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، بخشنامه‌ای را ابلاغ کرده است که طبق آن به جز شهرهایی که در وضعیت قرمز قرار دارند و امتحانات در آن شهرها بصورت مجازی برگزار می‌شود، امتحانات دانشگاه آزاد در بقیه شهرها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید بصورت حضوری برگزار شود.

 

دانشجویان غیریزدی دانشگاه آزاد یزد در شهر محل سکونت‌شان امتحان می‌دهند

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد اضافه کرد: طبق این بخشنامه، هر دانشجو می‌تواند در دانشگاه آزاد همان شهری که سکونت دارد، امتحان بدهد؛ بدین صورت که سئوالات امتحانی از دانشگاه مبدأ برای او ارسال می‌شود و او در امتحان شرکت می‌کند و لذا چیزی به نام نقل و انتقال دانشجو به یزد جهت حضور در جلسه امتحانات دانشگاه آزاد نداریم.

سیدمیر خاطرنشان کرد: مثلا اگر دانشجوی دانشگاه آزاد یزد در شهر اصفهان ساکن است، برای شرکت در جلسه امتحان نیازی به حضور او در دانشگاه آزاد یزد نیست و او با مراجعه به دانشگاه آزاد اصفهان می‌تواند در امتحان شرکت کند.

وی عنوان کرد: فرایند برگزاری امتحان دانشجویان دانشگاه آزاد یزد در دانشگاه شهرهای دیگر هم بدین شکل است که اساتید دانشگاه سئوالات را به صورت کد در سایت بارگذاری می‌کنند و دقیقا زمان برگزاری امتحان این کد باز می‌شود و دست‌اندرکاران دانشگاه می‌توانند سئوالات را دریافت کنند و در اختیار دانشجو قرار دهند تا در امتحان شرکت کند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد بیان کرد: البته امتحانات برای دانشجویان دانشگاه آزاد یزد که در شهرهای با وضعیت قرمز سکونت دارند بصورت مجازی خواهد بود.

 

برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

سیدمیر یادآور شد: دانشجویانی که در شهرستان‌های خود استان یزد نیز سکونت دارند هم نیازی به حضور آن‌ها در یزد نیست و می‌توانند به دانشگاه آزاد شهر خودشان مراجعه کنند و در امتحان شرکت کنند

وی ادامه داد: همچنین اگر شهری دانشگاه آزاد نداشته باشد، دانشجوی ساکن آن شهر با ثبت‌نام و مراجعه به دانشگاه آزاد نزدیکترین شهر محل سکونت می‌تواند در امتحانات شرکت کند.

سیدمیر تأکید کرد: دانشجویان نگران نباشند، امتحانات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با رعایت فاصله اجتماعی و در فضایی با تهویه مناسب برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: زمان برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد یزد از 24 خرداد تا 19 تیرماه است و جهت رعایت فاصله اجتماعی و اجتناب از تراکم زیاد، هر امتحان در دو روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: امتحانات دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد یزد برگزاری امتحانات برگزاری امتحان امتحان شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک به‌منظور گسترش همکاری‌‏های علمی، پژوهشی، آموزشی و کاربردی با هدف استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌‏های آموزشی، تحقیقاتی، فناوری و رفاهی برای استمرار ارتباط سازمان‎‏یافته بین دو سازمان در سالن جلسات شرکت شیر پاستوریزه پگاه تفاهم‌نامه مشترک امضا کردند.

دبیر هیئت امناء و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این نشست با بیان اینکه «طرح پویش» طرحی دانشجومحور و در راستای تقویت توانمندی و کارورزی دانشجویان در ارتباط با صنعت است، اظهار کرد: دانشگاه با تربیت نیرو‌های انسانی ماهر و متخصص، زمینه اشتغال آنان را مهیا می‌سازد.

مرتضی قاسمی افزود: با عملیاتی شدن طرح پویش، شکاف ایجاد شده بین دانشگاه و صنعت از بین خواهد رفت و گام‌های مؤثری در آموزش‌های علمی و مهارت‌آموزی برداشته خواهد شد و در آینده شاهد تحول چشمگیر در ایجاد اشتغال و راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها خواهیم بود.

وی بیان کرد: امکانات بسیار خوبی در سطح آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی وجود دارد که می‌تواند کمک بالقوه‌ای به صنعت به‌خصوص به شرکت شیر پگاه اراک کند.

مدیرعامل پگاه اراک هم گفت: یکی از سیاست‌های این شرکت ارتباط نزدیک با دانشگاه‌ها بوده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان مرکزی و طبق سیاست‌های شرکت صنایع شیر ایران دنبال ایجاد رابطه نزدیک همسو با سیاست‌های کلان شرکت است.

رامین طهماسبی با تأکید بر نیاز به پشتوانه علمی مناسب برای تولید، گفت: از زمان اضافه شدن این مجموعه به شرکت‌های صنایع شیر ایران پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته که می‌تواند با همکاری دانشگاه و استفاده از ظرفیت علمی و دانش فنی استادان و دانشجویان هرچه بیشتر به اهداف عالی مدنظر دست یابد.

به گزارش آنا؛ تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک در ۱۲ ماده و ۳۹ بند به امضای قاسمی دبیر هیئت امناء و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و طهماسبی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت