Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار نهاوند با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان، گفت: مردم نهاوند به قصد حضور در مراسم عروسی و عزا از خانه خارج نشوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری پیش از ظهر شنبه در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان نهاوند با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته است، گفت: همکاری نکردن مردم در رعایت اصول بهداشتی و همچنین فاصله گذاری اجتماعیوضعیت نهاوند را بدتر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعطیلات اخیر و همچنین حضور مسافران در نهاوند، گفت: متاسفانه طی روزهای اخیر به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی تعداد مبتلایلان در شهرستان نهاوند افزایش یافته است که نشان می دهد مردم نسبت به رعایت فاصله اجتماعی بی اهمیت شده اند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه مردم در دور اول شیوع کرونا همکاری خوبی داشتند گفت: در دور اول مردم با رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه همکاری خوبی را در خصوص کنترل این بیماری در شهرستان نقش خوبی را ایفا کردند.

وی افزود: متاسفانه برخی با تصور اینکه شرایط به حالت قبلی برگشته پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگرفته‌اند و در نتیجه امروز شاهد جهش دوباره این ویروس هستیم.

ناصری از مردم خواست با توجه به جدی بودن خطر کرونا از حضور در تجمعات مانند عروسی‌ها و مجالس ترحیم خوداری کرده تا وضعیت به حالت عادی برگردد و ما مجبور به اعمال محدودیت نباشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نهاوند وضعیت قرمز فرماندار نهاوند افزایش آمار شیوع ویروس کرونا مراسم عروسی و عزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم

در این ویدیو که اکانت اینتر منتشر کرده، به 5 گل برتر این تیم مقابل ساسولو در خانه حریف پرداخته شده است.

دانلود (20.9MB)

دیگر خبرها

  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم