Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشاور رسانه‌ای طرح سینما ماشین، پس از نمایش موفق فیلم‌های سینمایی «خروج» و «مهمانخانه ماه نو» در سینما ماشین، در هفته جاری نیز قرار است دو فیلم سینمایی «سراسر شب» ساخته فرزاد موتمن و «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی در این طرح به نمایش درآیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچهر صفرخانی مدیر اجرایی طرح سینما ماشین در این باره گفت: با ادامه شیوع ویروس کرونا و شدت گرفتن این بیماری در روز‌های گذشته، امیدواریم با حمایت مسئولان بتوانیم طرح سینما ماشین را در تمام نقاط ایران راه‌اندازی  و به اقتصاد سینما و ایجاد تفریحی سالم برای مردم کمک کنیم.

این تهیه‌کننده و کارگردان درباره شهر‌هایی که تاکنون این طرح در آن‌ها اجرا شده است، اظهار کرد: خوشبختانه برخی از مراکز دولتی و خصوصی در شهر‌های کشور که در ساعت‌های پایانی شب فضای بلا استفاده برای سینما ماشین دارند، از این طرح استقبال کرده‌اند. تاکنون در تهران در نقاطی مانند پارک ارم، مجموعه ورزشی تختی، فرهنگسرای خاوران، در استان البرز در مجموعه ورزشی انقلاب طرح سینما ماشین اجرا شده است. طی هفته جاری هم در استان‌های قزوین، اصفهان، گیلان، مازندران، فارس و آذربایجان شرقی این طرح اجرا خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، ۱۵ «سینما ماشین» دیگر هم تا نیمه تیرماه در شهر‌های مختلف افتتاح می‌شوند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه این طرح در کشورمان نوپا و ناشناخته است، امیدواریم با حمایت مدیران در معرفی و فرهنگسازی آن قدم موثری را برای ایجاد نشاط و سرگرمی مردم کشورمان در این روز‌های سخت برداریم. طرحی که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در یک فضای محصور و کنترل شده اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم سینمایی سینما ماشین طرح سینما ماشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین ماشین علی دایی چه بود؟

علی دایی در گفتگو با عادل فردوسی‌پور می‌گوید اولین ماشینش پیکان اردبیل ۱۱ بود.

 او می‌گوید::پیکان را شریکم برایم خرید. ۴۲۰ هزار تومان سود کرده بودم که پیکان را برای من خرید و من از کارکردم آن را گرفتم. پول فوتبال را نرفتم ماشین بخرم و پز بدهم.

 

 

ساعدنیوز

دیگر خبرها

  • وحید آقاپور و مریم داننده‌فرد به «۳۱ رویا» پیوستند
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • به رییس سازمان خصوصی‌سازی گفتم جزء فرهیخته‌ترین‌ها هستی بین افرادی که از کشتارگاه، بهشت‌زهرا و... آمده‌اند
  • بیش از ۳۸ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در خرمدره معدوم شد
  • دانشگاه‌های اسپانیا هم به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند+ فیلم
  • دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند
  • دانشجویان دانشگاه‌های اکسفورد و کمبریج به جنبش حامیان فلسطین پیوستند
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟