Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:58:35 GMT

دلیخت: رونالدو بهترین بازیکن این نسل است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۰۵۵۳

دلیخت: رونالدو بهترین بازیکن این نسل است

ماتیس دلیخت ستاره هلندی یوونتوس با تمجید از کریستیانو رونالدو همبازی‌اش در این تیم می‌گوید رونالدو بزرگترین فوتبالیست این نسل است.

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دلیخت مدافع هلندی یوونتوس با ستایش از کریستیانو رونالدو همبازی بزرگ پرتغالی‌اش در این تیم می‌گوید رونالدو بزرگترین فوتبالیست این نسل است.

 

 

دلیخت که این فصل بعد از انتقالش به یوونتوس از آژاکس فرصت بازی کردن و تمرین در کنار ابرستاره پرتغالی را داشته ضمن تمجید از او در گفتگو با توتواسپورت گفت:" رونالدو بهترین فوتبالیست این نسل است و برای جوانترها الگویی فوق‌العاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من همیشه سعی می‌‌کنم با دقت کردن به رونالدو الگو گرفتن از او بازیکن بهتری بشوم. او حتی در تمرینها هم جدیت و شور و شوق فوق‌العاده‌ای دارد و آدم اصلا باورش نمی‌شود که سن او 35 سال باشد".

 

مدافع هلندی یوونتوس در ادامه گفت:" ما تیم خیلی خوبی داریم که بازیکنان درجه‌یکی دارد. جالب‌تر از همه ولی بازیکنان اهل آمریکای جنوبی هستند. من علاوه بر رونالدو از کیفیت پائولو دیبالا و رودریگو بنتانکور هم لذت می‌برم. هر دوی آنها تکنیک بی‌نظیری دارند. به خصوص رودریگو که کمتر از آنچه باید به او توجه شده. او آینده درخشانی در پیش دارد". 

 

 

دلیخت در ادامه از بوفون دروازه‌بان کهنه‌کار یووه هم تمجید کرده و گفت:" جیجی عملا در نقش پدر من است. او 42 ساله است! تصورش را بکنید. ولی واقعیت این است که وقتی در حال بازی است اگر نگاهش کنید می‌گویید امکان ندارد بیشتر از 30 سال داشته باشد. او مرد بزرگی است و هر وقت به او نیاز داشته باشم به من نه نمی‌گوید. من که از او درسهای زیادی یاد می‌گیرم".

 

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو متیاس دلیخت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی در مصاف با قرقیزستان نمایش خوبی داشت و موفق شد با 6 گل این تیم را از پیش رو بردارد.

این پیروزی در حالی برای وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد که حسن زاده نمایش درخشانی در طول این مسابقه داشت. او ارسال کننده پاس گل‌های چهارم و پنجم ایران بود و گل ششم را هم با تکنیک خاصی به ثمر رساند. 

در پایان مسابقه مطابق انتظار مسئولان برگزاری مسابقه حسن زاده را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند و او حالا با روحیه بهتری آماده دیدار نیمه نهایی و فینال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم